UFC

הפעם זה סופי? חאביב נורמגומדוב בהצהרה מפתיעה

חאביב נורמגומדוב | Press Office of the Head of the \TASS via Getty Images

למרות שהכריז על פרישה מסבב ה-MMA באוקטובר, החלו שמועות על חזרתו והמתאגרף לא הגיב. כעת הגיעה תגובתו שלא הותירה מקום לספק: "מעולם לא חשבתי לחזור בי, לא צריך להוכיח כלום לאף אחד"

(גודל טקסט)

יש אנשים שלא משנה מה הם יגידו, תמיד ייווצר עניין סביב דבריהם. אחד מאותם אנשים הוא חאביב נורמגומדוב, לוחם העל הרוסי ואלוף העולם של ה-UFC במשקל קל שבאוקטובר האחרון הודיע על פרישתו בגיל 32, לאחר שניצח את ג'סטין גייצ'י בקרב על המשקל הקל בזירת האוקטגון באבו דאבי.

לאחרונה נפוצו שמועות על חזרה אפשרית של חאביב לליגת ה-UFC ועלתה האופציה שנשיא הארגון, דאנה ווייט, יוזם קרב שבו ייקח חלק הרוסי, אך לאחר מכן ווייט בעצמו דאג להזים את השמועות והודיע כי פרישתו של נורמגומדוב מליגת ה-UFC הינה סופית וכבר התרחשה לפני מספר חודשים.

בראיון עימו לאחר אירוע UFC שנערך השבוע, צחק חאביב שעדיין קיימות שמועות לא נכונות הקושרות אותו לחזרה לעוד מספר קרבות, למרות העובדה שהכריז על פרישתו כבר לפני קרוב לחצי שנה: "דאנה הודיע שזה רשמי, אז כנראה שהוא יודע על מה הוא מדבר", אמר נורמגומדוב, "ישבתי איתו לארוחת ערב והסברתי לו את רצוני, שלא באמת שקלתי לחזור מפרישה. הוא הבין ואישר זאת בפני כולם".

אלוף הליגה במשקל קל שלוש פעמים הוסיף וציין כי "ההערכה שלי לדאנה ולארגון עצומה. בעזרת ה-UFC אנשים מפרנסים את עצמם ומביאים אוכל לילדים שלהם. אני רוצה להודות לכל צוות הליגה. תודה לכולם".

חאביב נורמגומדוב | Josh Hedges/Zuffa LLC via Getty Images
עוד באותו נושא: חאביב נורמגומדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי