UFC

מקגרגור מחמם: "ראש אפונה, אני מגיע אליך. חתיכת כפרי טיפש"

קונור מקגרגור | Kohjiro Kinno /Sports Illustrated/Getty Images

לפני קרב הענק שייערך בינו לבין דסטין פורייה ביום שבת במסגרת אירוע ה-UFC 264, האירי החל לסנן קללות לעבר יריבו כשבנוסף להקנטות הוא פרסם צילום מסך של אשתו. ינקום באמריקאי על הנוקאאוט מתחילת השנה?

(גודל טקסט)

קונור מקגרגור הוא לא האדם החביב ביותר שניתן למצוא בעולם ההיאבקות, וזאת בלשון המעטה. המתאבק האירי כבר התבטא לא פעם בעבר עם אמירות בעייתיות, וכעת, לקראת הקרב השלישי שלו נגד דסטין פורייה האמריקאי במסגרת אירוע ה-UFC 264 שייערך ביום שבת הקרוב, הוא עשה זאת שוב.

"דסטין, ראש אפונה, אני בא אליך ראש אפונה שכמותך. חתיכת שוטה כפרי", ירה מקגרגור בהקלטה בת 19 שניות שפרסם ברשתות החברתיות, כשהוא מתייחס למוצאו של פורייה בן ה-32, שנולד במדינת לואיזינה שנמצאת בדרום בארצות הברית. ואם זה לא הספיק, האירי בן ה-32 גם העלה צילום מסך של ג'ולי פורייה, אשתו של דסטין, במטרה להתריס עוד יותר לקראת קרב הענק.

לעומת זאת, פורייה, שניצח מוקדם יותר השנה את מקגרגור בנוקאאוט מהדהד והנחיל לו הפסד ראשון ב-UFC מזה שנתיים, לא התייחס יותר מדי להקנטות של יריבו. בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, נראה פורייה מתכונן לקרב כשהוא בביתו במקביל לכיתוב "שבוע של קרב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי