יוקוהאמה: הילמן ופייגה פגשו את אלופי העולם

הילמן ופייגה. ניסיון ראשון ברמות הגבוהות
הילמן ופייגה. ניסיון ראשון ברמות הגבוהות | צילום: הוועד האולימפי בישראל

הצמד הישראלי הפסיד את שלושת המשחקים שלהם בבית המוקדם

(גודל טקסט)

אריאל הילמן ושון פייגה זכו היום (רביעי) לחוויה יוצאת דופן לאחר שחלקו מגרש אחד עם אלופי העולם הברזילאים אליסון וברונו שמידט. בתום היום הראשון בהופעה ההיסטורית בהגרלה הראשית בטורניר גראנד סלאם בסבב העולמי, תופס הזוג הישראלי את המקום הרביעי בבית.

 

יום מעניין במיוחד עבר על השניים הוגרלו לבית ג' עם אלופי העולם הברזילאים אליסון וברונו שמידט המדורגים 3 בטורניר, הזוג הגרמני ואלקנהורסט/וינדשייף (14) והרוסים סמנוב/קרסלניקוב (19). הילמן ופייגה המדורגים 30 בטורניר, התמודדו תחילה עם הברזילאים שניצחו בשתי מערכות 16:21, 14:21 תוך 33 דקות. המשחק השני היה מול הזוג הגרמני והוכרע רק בתום 58 דקות. לאחר שנוצחו במערכה הראשונה 21:17 הגיבו הילמן ופייגה עם 20:22 בשנייה ולקחו את המשחק לשובר שיוויון ודווקא שם היו אלה ואלקנהורסט ווינשייף שהתעלו ברגע הנכון לניצחון 16:18 כשהם תופסים את המקום השני בבית.

 

 

"בבוקר הפסדנו לברזילאים שהם זוג ללא ספק טוב יותר מאיתנו בנקודת הזמן הזו. עבורנו זה היה שיעור חשוב והזדמנות נדירה להתמודד עם אלופי העולם" כך אמר לאתר איגוד הכדורעף המאמן שקד חיימי. "ניצחון מול הגרמנים היה מעלה אותנו משלב הבתים ולצערי הרב אחרי מותחן של שלוש מערכות זה נגמר לטובת הגרמנים. מחר בבוקר יהיה המשחק האחרון בבית נגד הרוסים ואנחנו רוצים לנצח".

 

הזוג הרוסי סמנוב/קרסלניקוב ניצח את הגרמנים 0:2 (19:21, 17:21) ולאחר מכן הפסיד לאליסון וברונו שמידט בשתי מערכות 21:14, 21:14. ניצחון מחר על הרוסים בשילוב הפסד של הגרמנים לברזילאים לא בטוח שיספיק ותלוי ביחס נקודות קטנות. נכון לעכשיו הברזילאים בטוחים בשלב הבא ולכל שלושת הזוגות האחרים סיכוי לעלות לשלב הנוקאאוט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי