כדורעף נשים: ניצחון נוסף על גאורגיה

ישראל. שניות רק לטורקיה
ישראל. שניות רק לטורקיה | צילום: Gettyimages

ישראל גברה בטביליסי על המארחות 2:3. זלינגר: "טוב וחשוב שניצחנו"

(גודל טקסט)

נבחרת הנשים של ישראל בכדורעף רשמה הערב (ראשון) ניצחון שני ברציפות על גאורגיה בטביליסי, 2:3. עם תום משחקי המחזור השני בליגה האירופית התייצבה ישראל במקום השני אחרי אלופת 2014 טורקיה, כשלשתיהן 9 נקודות. הטורקיות השלימו בסוף השבוע ניצחון ביתי כפול על הונגריה.

 

כבר במערכה הראשונה היה ברור שהפעם מחכה לנבחרת ישראל מאבק לא פשוט מול נבחרת שרצתה לשנות את הרושם שהותירה אתמול מול הקהל הביתי. הנבחרת הגיעה לשלבי ההכרעה ביתרון שש נקודות אבל הגיאורגיות ידעו לנצל טעויות ובכל זאת הכחולות לבנות ידעו להתעלות לניצחון 27:29. המארחות קבעו שיוויון לאחר 21:25 בשנייה, אך בשלישית חזרו הכחולות-לבנות לנצח, 16:25.

 

 

המערכה הרביעית הייתה בשליטה מקומית עד לשיוויון 2:2 עם 23:25 מותח וברגע האמת, התעלתה הנבחרת בהתקפה עם 10 נקודות שהשתלבו עם שלושה "קיל-בלוק" לניצחון בשובר שיוויון 10:15, 2:3 בסיום לישראל.

 

"הגיאורגיות הציגו משחק לחימה יפה מאוד. אנחנו לא הצלחנו להיכנס טוב למשחק, עשינו יותר טעויות בעיקר בהתקפה. חבל שאיבדנו היום נקודה אבל טוב וחשוב שניצחנו", סיכם המאמן אריה זלינגר לאתר איגוד הכדורעף, לאחר הניצחון השלישי של הנבחרת בתום ארבעה משחקים. בשבוע הבא תגיע טורקיה לישראל כשהנבחרת תארח את שני המפגשים בהיכל מטרווסט ברעננה בימים שישי ושבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי