סוף טוב: ויזות מיוחדות יונפקו לאלופת קוסובו

סייעו לסקנדראז'. הפועל כפס
סייעו לסקנדראז'. הפועל כפס | צילום: באדיבות הפועל כפ"ס

נשים: סקנדראז' שתשחק בעוד כשבועיים נגד הפועל כפ"ס, הופנתה תחילה לבלגרד

(גודל טקסט)

נמצא פתרון לסאגת הויזות של אלופת קוסובו בכדורעף נשים, סקנדראז', שהתקשתה לקבל ויזות לישראל לקראת משחקה נגד אלופת ישראל הפועל כפר סבא בעוד כשבועיים בישראל. הכדורעפניות יקבלו, לפנים משורת הדין, ויזות מיוחדות בשגרירות ישראל באלבניה וכך יוכלו להגיע לישראל ולשחק.

 

הפרשה התחילה כאשר נציגי הקבוצה פנו לשגרירות ישראל באלבניה על מנת לקבל ויזות למשחק בישראל. מכיוון שמדינת ישראל אינה מכירה במדינה הקטנה, שהכריזה על עצמאותה ב-2008, גם אין לה יחסים דיפלומטיים איתה. יתרה מכך, מבחינה רשמית, מקבלת ישראל את עמדתה של סרביה, הרואה בטריטוריה חלק ממנה.

 

 

על כן, שגרירות ישראל באלבניה הפנתה את אלופת קוסובו לשגרירות ישראל בבלגרד, בירת סרביה. אולם, בשל המתיחות הרבה ששוררת בין קוסובו לסרביה, לא היה זה הגיוני עבור קבוצת הכדורעף לעשות את המסע לבלגרד.

 

בנקודה זו, החלו בקוסובו לפעול במגוון דרכים על מנת להשיג את הויזות הנכספות. סקנדראז' פנתה בין היתר גם להפועל כפר סבא, על מנת שתסייע לה להשיג את הויזות. יו"ר כפר סבא פנה למחלקה הקונסולרית במשרד החוץ, ושם ניתנה הוראה מיוחדת ולא רגילה לשגרירות ישראל באלבניה להנפיק את הויזות. בימים הקרובים צפויה הקבוצה להגיע לשגרירות הישראלית בטירנה בירת אלבניה, ולקבל את הויזות הנכספות.

 

כפר סבא תארח את סקנדראז' במסגרת הסיבוב השני של גביע האתגר האירופי, בערב כפול של כדורעף אירופי שייערך ב-18 בנובמבר באולם אריק איינשטיין בעיר, כאשר במשחק השני באותו ערב תארח קבוצת הגברים של המועדון את פמגוסטה מקפריסין במפעל האירופי המקביל לגברים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי