0:3 לבנות כפר סבא על בנות קריית אתא

בנות כפר סבא. פתחו בניצחון
בנות כפר סבא. פתחו בניצחון |

המחזור הראשון בליגת העל לנשים יצא לדרך עם מאבק דרמטי מרתק

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא גברה הערב (חמישי) על עירוני קרית אתא במחזור הראשון של ליגת העל לנשים. מחר (שישי) יערכו שני משחקים נוספים בליגת הנשים.

 

הפועל כפר סבא – עירוני קרית אתא 0:3 (21:25, 24:26, 23:25)

 
 
ליגת העל לנשים נפתחה בסערה גדולה ועם מאבק דרמטי בין שתיים מהגדולות בליגה בעונות האחרונות לאחר ששתיהן התחזקו הקיץ וסיפקו הוכחות לכך על הפרקט באולם בר לב. במערכה הראשונה הפועל כפר סבא הייתה זו שידעה לברוח ברגע הנכון אך שתי המערכות הבאות הסתיימו במהפכים נהדרים.
 

במערכה הראשונה כפר סבא כבר הוליכה ביתרון 4 נקודות כשמאמן הקרייה ישראל אשר הכניס את עדן סונגו מהספסל למכת פתיחה וסונגו הובילה עם ארבעה סרבים לצמצום הפער, אך הכפר סבאיות כאמור, ידעו מתי להתעלות.

 

במערכה השנייה כ"ס שמטה יתרון 3 נקודות לאחר שסופי סטאריקוב הנחיתה ושיגרה סרב מוצלח למהפך צפוני 15:16 ומשם הקרייה ברחה ליתרון מבטיח 20:24 עם ארבע אפשרויות הכרעה במערכה. אבל הקבוצה של חן הימלפרב פתחה ריצת 0-6 וחגגה יתרון 0:2 במערכות.

 

גם את המערכה השלישית כפר סבא פתחה חזק וביתרון 3 נק' אבל שוב, המוסרת הרוסיה נסטיה סלינה ניהלה נכון את העניינים ליתרון של האורחות 19:22 אך כמו במערכה השנייה, גם הפעם הן שמטו את ההזדמנות ובסיום ניצחון ושלוש נקודות ראשונות העונה לדאבליסטית מ-2015.
 

אניה ויליקי הזכירה את הימים הגדולים מנבחרת ישראל וסיימה ערב נהדר עם 18 נק' (58 אחוז) לכפר סבא, מיה בראוזר וגלית דבש הוסיפו 13 כ"א, אלינה איליוטה, אקס ק. אתא, סיימה עם 10, אביטל ז'לובה 4. קריית אתא: נטליה קרוק 12 (4 קיל בלוק), סופי סטאריקוב 10 (44 אחוז, 2 קיל בלוק), קינגה קספרז'ק 8, ג'סיקה ווקר שהצטרפה רק לפני שבוע צירפה 7 נקודות ואורן עובדיה סיימה עם 5 כמו המוסרת סלינה.

 

מחר, המשך המחזור בראשון: מכבי רעננה – מ.כ. נס ציונה, מנשה/חדרה/עמק חפר -מכבי אבן יהודה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי