מטה/אשר עכו רחוקה ניצחון מדאבל 4 ברצף

רחוקים ניצחון מאליפות אדומה
רחוקים ניצחון מאליפות אדומה | צילום: באדיבות איגוד הכדורעף

האדומים הגיעו לכפר סבא במשחק השני בסדרת הגמר וניצחו 23:25, 23:25 ו-21:25

(גודל טקסט)

הפועל מטה אשר/עכו קרובה להבטיח זכייה נוספת באליפות המדינה, אחרי שניצחה הערב בכפר סבא בשלוש מערכות ועלתה ליתרון 0:2 בסדרת הגמר.

אחרי ה-1:3 במשחק הראשון והביתי, נעם כץ ושחקניו התארחו בשרון וניצחו בצורה דרמטית – 23:25, 23:25 ו-21:25.

הירוקים היו קרובים לנצח את המערכה הראשונה, אך 10 טעויות במהלכה הובילו למהפך אדום ו-23:25. גם במערכה השנייה הצליחה מטה אשר/עכו למחוק את החיוך של המקומיים, שכבר הוליכו 14:17 ולבסוף ירדו מנוצחים מערכה נוספת – 23:25 למטה אשר/עכו.

המערכה השלישית נפתחה בטירוף של האורחת שעלתה ל-1:7 מהיר וסגרה עניין בדרך לניצחון השני בסדרת הגמר, כך שניצחון ביום חמישי בבית יבטיח דאבל רביעי רצוף.

נעם כץ: "כל נקודה בסדרה הזו היא עולם ומלואו אבל עשינו היום ניצחון גדול, לא בכדורעף גדול אבל זה אחד הניצחונות הגדולים שלנו העונה. הסדרה לא נגמרה, צריך להגיע לשלושה ניצחונות וכפר סבא לא תוותר על המשחק השלישי. אני קורא לאוהדים שלנו שיבואו לעזור לנו לנצח את המשחק השלישי ביום חמישי הקרוב. השחקנים שלנו והאוהדים שלנו שהגיעו מהצפון הם גיבורים".

נקודות במטה אשר/עכו: דוס סנטוס 14, סוקולוב 12 (3 קיל בלוק), גולדרין ודו פראדו 9 כ"א, אוסוקין 8.

גל גלילי: "אני מאוכזב. היינו במשחק ברגעים מסויימים וזה קורה כשנאחנו משחקים טוב וסביר, לא יותר מזה, אבל, כשאנחנו רודפים אחרי מטה אשר/עכו אנחנו לא מצליחים. נצטרך להתארגן ולשחק קצת יותר טוב ונגיע לנעמן בלי לחץ ואלי נצליח להחזיר את הסדרה לחיים".

נקודות בכפר סבא: סבה דבש 13, פוילוב ומוסקרה 9 כ"א, קבררה 8.

המשחק השלישי בסדרה יתקיים ביום חמישי הקרוב בשעה 19:50 בנעמן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי