עפו על עצמם: מכבי ת"א הביסה 0:3 את לובוטוני

שחקני מכבי תא. ניצחון קליל
שחקני מכבי תא. ניצחון קליל | צילום: אתר איגוד הכדורעף

הצהובים עם מקדמה גדולה לגומלין בקוסובו, בשלב השני של הצ'אלנג'-קאפ

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חגגה הערב (שלישי) 0:3 (10:25, 12:25, 20:25) קליל על לובוטני פריזאי מקוסובו בסיבוב השני בצ'לנג' קאפ האירופי ותצא רגועה לקראת הגומלין.

כבר מהסרב הראשון היה ברור כי ניצחונה של מכבי תל אביב אינו מוטל בספק מול האורחים מקוסובו שחגגו הופעת בכורה אירופית. מכבי פתחה את המשחק ביתרון 0:4. בפתיחת המערכה השנייה לובוטני עלתה ליתרון ראשון אבל הצהובים הפכו וברחו ל 4:13. המאמן זוהר בר נצר העלה למשחק את הצעירים יוסי בן נון המוסר, גיא גניס ודימה זלמניוכין כשהאחרון חסם לנקודת מערכה וגיא גניס התקיף בקצב ראשון והכריע את המערכה. 

  • סופרגול: בואו לזכות באסים הבלעדיים של ספורט1

במערכה השלישית המארחת הורידה הילוך, מה שאיפשר לאורחים לקבוע שיא נקודות אירופי מבחינתם, אבל לא לסכן את ניצחונה הגדול.

המאמן זוהר בר נצר: "לפעמים שחקנים צעירים נכנסים כדי לסמן וי, הם צריכים להוכיח את עצמם. אני מצידי לא לקוח כלום מהמשחק. אנחנו ניסע לגומלין לעשות את העבודה".

למכבי תל אביב: יוחאי דדון 12, לאו דוס סנטוס ומרק פלוטיזר 11 כ"א, אנג'לקו צ'וק 9, גיא אביגדורוב, זלמניוכין וריקרדו פריני 3 כ"א וגיא גניס 2.

הגומלין יערך ב-22 בחודש בקוסובו והמנצחת תעלה לסיבוב השלישי. כשהמנצחת תצפה להתמודדות מול זו  שתנצח במפגשים בין קאזינצבארציקה (הונגריה) לבודיוביצה (צ'כיה) ששיחקה בעבר בליגת האלופות. הצהובים חוזרים לאירופה לאחר היעדרות של עונה אחת וזאת לאחר ששיחקו במסגרות האירופיות ברציפות מאז 2008.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי