נקבעו חצאי גמר פלייאוף הנשים בכדורעף

חדרה
חדרה | איגוד הכדורעף

בתום המשחק השני בסדרות רבע הגמר נקבע שמכבי חיפה תפגוש את מנשה/חדרה/עמק חפר והפועל כ"ס את עירוני קרית אתא. הסדרות יפתחו ביום שלישי. בשישי: המשחק השני ברבעי הגמר בגברים. אליצור כרמיאל תנסה לשרוד

(גודל טקסט)

בתום המשחק השני בסדרות רבע הגמר נקבע כי מכבי חיפה תפגוש בחצי גמר הפלייאוף את מנשה/חדרה/עמק חפר והפועל כ"ס את עירוני קרית אתא. הסדרות יפתחו ביום שלישי. בשישי: המשחק השני ברבעי הגמר בגברים. אליצור כרמיאל תנסה להבטיח עונה נוספת בסדרת ההישרדות.

ליגת על נשים רבע גמר פלייאוף – משחק 2 (חמישי)
בנות נצרת – מכבי חיפה 3:0 (25:8, 25:10, 25:20, מכבי חיפה השלימה ניצחון 0:2 בסדרה של הטוב משלושה משחקים)
ההסתערות של מחזיקת גביע המדינה 2018 על דאבל שני מאז 2016 נמשכת לאחר שהערב השלימה ניצחון חוץ בנצרת על מי שעלתה בתחילת העונה מהליגה השלישית והצליחה להתברג לשמונה הגדולות בתום העונה. "אחרי סדרת רבע הגמר שצלחנו לשתף בה את כל הסגל מגיעה סדרת חצי גמר פלייאוף מול מנשה/חדרה/עמק חפר שמתגבשת ונראית מצויין בתקופה האחרונה" אומרת מאמנת חיפה קטיה פודולינסקי. "בחצי גמר הגביע היה לנו משחק קשה מאוד בעין החורש ואנחנו נצטרך להגיע ביכולת טובה טובה מאוד במשחק החסימה וההגנה ולעצור את ההתקפה החזקה של היריבה. אנחנו מזמינים את כל הקהל להגיע ביום שלישי לתמוך בקבוצה שלנו ולראות כדורעף ישראלי משובח".

א.ס.א בן גוריון – הפועל כפר סבא 3:1 (25:11, 25:15, 25:16, הפועל כפר סבא השלימה ניצחון 0:2 בסדרה של הטוב משלושה משחקים)
62 אחוזים בהתקפה הובילו לניצחון של האלופה בבירת הנגב כשאנג'ליקה קוריאה, בקי קופלביץ' ומרינה גלפרין מובילות עם 14 נק' כ"א את הקבוצה של חן הימלפרב. "כל הכבוד לא.ס.א על העונה ואני מקווה שתהיה לזה המשכיות ויותר מזה" פירגן המאמן ליריבה שעלתה מליגת המשנה. "מחכה לנו סדרת חצי גמר פלייאוף מעניינת מול קרית אתא. ניקח יום חופש ואז נתחיל להתכונן למשחק הראשון". חן גורביץ' סיימה עם 7 נק' בא.ס.א.

ק.ק. תל אביב – עירוני קרית אתא 3:0 (25:9, 25:15, 25:18, עירוני קרית אתא השלימה ניצחון 0:2 בסדרה של הטוב משלושה משחקים)
כאמור, היריבה של הפועל כ,ס נקבעה במפגש הזה לאחר שקרית אתא בנתה יתרון 5-11 בקיל בלוק ונהנתה מ-8 נקודות קלות ממכות פתיחה לאורך שלוש המערכות. דשה פחם חסמה 5 כדורים לנקודה וסיימה עם 15 נק' לקריה, לידיה לוצ'קו 14 ואולגה שוקיילו 7. ג'ולי אובראיין.

מנשה/חדרה/עמק חפר – מכבי רעננה (מנשה/חדרה/עמק חפר ניצחה במשחק הראשון 1:3)
בפעם החמישית העונה נפרדו שתי היריבות בתום ארבע מערכות כשמנשה/חדרה/עמק חפר מנצחת בכל מפגשים רק שהערב זה הספיק לה כדי לשוב לסדרת חצי גמר הפלייאוף. החניכות של יניב בר נצר היו בערב חסימה נהדר שהסתיים עם 17 קיל בלוק כשאולגה סבנצ'וק מובילה עם 19 נק' (5 קיל בלוק). אולנה יקימצ'וק ורגינה זווזדינה 17 כ"א, ג'יזלה רודריגז 8 (4 קיל בלוק). סבנצ'וק נבחרה למצטיינת. פולינה מליקה כשרונית מרעננה תרמה 21 נק' במופע סיום העונה של הקבוצה, איבונה וליגורה 13, אורן עובדיה 10. "כפי שציפינו היה משחק קשה ואורך. שמחים שהצלחנו להעפיל לחצי גמר הפלייאוף לאחר הכישלון הצורב בעונה שעברה. ננוח קצת ותנחיל להתכונן לסדרה מול מכבי חיפה". בעונה שעברה נוצחה הקבוצה בסדרת חצי הגמר בידי ק.ק. תל אביב שחגגה במשחק השלישי בחמש מערכות בעין החורש.


 גדעון רוזנשטיין, אולגה סבנצ'וק, פולינה מליק ודרור גורן (איגוד הכדורעף)

סדרות חצי הגמר יצאו לדרך ביום שלישי הקרוב. מכבי חיפה תארח את מנשה/חדרה/עמק חפר למפגש בין הראשונה לרביעית בטבלה. הפועל כ"ס שסיימה במקום השני תארח את עירוני קרית אתא שסיימה שלישית.

סדרות חצי גמר הפלייאוף יערכו בשיטה של הטוב מחמישה משחקים.

ליגת על גברים רבע גמר פלייאוף – משחק 2 (שישי)
ק.ק. תל אביב – הפועל מטה אשר/עכו (הפועל מטה אשר/עכו ניצחה במשחק הראשון 0:3)
אמנם במערכה אחת התל אביבים, שסיימו במקום השמיני את הטבלה הכללית, הגיעו עד לרף 18 הנקודות, אבל היתרון האיכותי של מחזיקת הגביע ומובילת טבלת ליגת העל, הספיק במשחק הראשון בכדי לקרב את האדומים מנעמן מרחק ניצחון מחצי הגמר הפלייאוף. היריבה בסדרה הבאה תגיע מהמפגש בין מכבי הוד השרון לעילבון.

א.ס.א בן גוריון באר שבע – הפועל כפר סבא (הפועל כפר סבא ניצחה במשחק הראשון 0:3)
הניצחון הביתי של הפועל כ"ס הסתיים בסיבוב הראשון כשהבאר שבעים לא מצליח לדלג מעל מחסום 15 הנקודות בכל אחת משלוש המערכות. הפועל כ"ס וסבה דבש מגיעים לבירת הנגב בכדי לשוב עם כרטיס לסדרת חצי הגמר. שם היא אמורה לפגוש את מכבי תל אביב.

מנשה/חדרה/עמק חפר – מכבי יעדים תל אביב (עין שמר, 13:30, מכבי תל אביב ניצחה במשחק הראשון 0:3)
סדרה נוספת נפתחה בצורה חלקה עבור הקבוצה הבכירה יותר. הצהובים ניצחו בפעם השנייה את נציגת הבית התחתון בליגת העל ועשתה זאת עם תוצאה זהה בכל שלוש המערכות 21:25. ניצחון צהוב בעין שמר צפוי לסדר מפגש בסדרת חצי הגמר עם הפועל כ"ס.

מ.ס. עילבון – מכבי הוד השרון (מכבי הוד השרון ניצחה במשחק הראשון 2:3)
28 נקודות של זוהיר נסייר ועוד 24 של פליפה פריירה כמעט סידרו הפתעה במשחק הראשון שנערך באולם מוסינזון. זיו גוטמן ניפק 19 לרביעית בטבלת ליגת העל שצליחה לשמור על הביתיות ואם תנצח מחר, תעלה לסדרת חצי הגמר ולשחזור חצי הגמר מהעונה שעברה, כשעברה את הפועל מטה אשר/עכו בשני ניצחונות בחמש מערכות.

סדרות חצי הגמר הפלייאוף ישוחקו בשיטה של הטוב מחמש מערכות.

לאחר שהשיגה ניצחון נהדר על מכבי חיפה ברמת אלון בשלוש מערכות במשחק הראשון בסדרת ההשרדות, תארח מחר (פסגות, 14:00, סוהיל זריק) אליצור כרמיאל את היריבה וניצחון שלה בכל תוצאה יבטיח עונה נוספת בליגה הבכירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי