ניצחון ראשון לנבחרת הנשים בליגת הכסף

נבחרת ישראל נשים בכדורעף
נבחרת ישראל נשים בכדורעף | איגוד הכדורעף

הנבחרת חגגה 1:3 על גיאורגיה במטרווסט והיא במקום השני בבית ב' במפעל האירופי. קוקריני: "מחכה לנו משחק קשה מאוד מול אלבניה בשבת ואני משוכנע שנגיע מוכנים"

(גודל טקסט)

נבחרת הנשים חגגה אמש (רביעי) את הניצחון הראשון בליגת הכסף לאחר 1:3 (21:25, 25:25, 20:25, 16:25) על נבחרת גיאורגיה באולם מטרווסט ברעננה. לאחר שני משחקים, החניכות של ג'וזפה קוקריני עם ניצחון והפסד, זאת לאחר שנכנעו בשבת אצל נבחרת אוסטריה בארבע מערכות.

הנבחרת הציגה נתונים מרשימים לעומת המשחק בקלגנפורט וזאת עם 40 אחוזים בהתקפה ושליטה בכל שאר המדדים, כשהגיאורגיות סיימו עם 31 אחוזים בלבד. הכחולות לבנות נהנו מיתרון מעל הרשת עם 7:10 בקיל בלוק כשאביטל ז'לובה פתחה בחמישי וניפקה חמישה קיל בלוק.

עליונות 3:12 בנקודות ממכות פתיחה הביאו לקריסתה של הקבלה הגיאורגית כשמנגד, אחוזי הקבלה של נבחרת ישראל עמדו על 74 עם 54 במצויינת.

"אני שמח מאוד על הניצחון הזה, הוא יעניק לנו הרבה אנרגיות להמשיך" סיכם המאמן קוקריני. "השחקניות מקבלות ניסיון בינלאומי בליגה האירופית וזה חשוב מאוד". המאמן הלאומי התייחס גם לצד המקצועי: "הפסדנו במערכה השנייה בגלל טעויות שלנו, אבל נלמד מכך ונשתפר. מחכה לנו משחק קשה מאוד מול אלבניה בשבת ואני משוכנע שנגיע מוכנים".

את הנבחרת הובילה פולינה מליק בערב נפלא שכלל 22 נקודות (3 אייסים), טלי מרמן 16, ספיר חודורוב 15 (5 אייסים, 3 קיל בלוק), גל לנדר 10, תמר שטיין ואביטל ז'לובה סיימו עם 8 כ"א. שותפו: בקי קופילוביץ'. ליברו: קתרינה זילברמן.

לאחר שני מחזורים הנבחרת במקום השני בבית ב' עם 3 נק' כשהיא מקדימה את אלבניה, שהפסדיה  לאוסטריה 3:0, ביחס מערכות. בשבת הקרובה תארח הנבחרת את אלבניה במטרווסט (19:00) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי