ישראל גברה על רומניה 1:3 במשחק הכנה בקראיובה

נבחרת הכדורעף
נבחרת הכדורעף | CEV

כשבועיים לתחילת מוקדמות אליפות אירופה, רשמה נבחרת הגברים ניצחון חוץ נאה. היא תפתח את משחקי המוקדמות מול לטביה במשחק ביתי במטרווסט ב-15 באוגוסט

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל פתחה היום (שבת) בניצחון את חלקו השני של מחנה האימונים אותו היא מקיימת בחו"ל ועשתה זאת בקראיובה, אצל נבחרת רומניה עם ניצחון 1:3.


הנבחרת עברה ביום שישי מפולין לרומניה וזאת לאחר שפגשה את נבחרת דנמרק לשלושה משחקי אימון. רומניה ודנמרק יפגשו ראש בראש במשחק הראשון במוקדמות אליפות אירופה ב-15 באוגוסט באולם בו נערך היום המשחק. שתי יריבותיה של ישראל במשחקי ההכנה הוגרלו לבית א' במוקדמות אותו כאמור תארח רומניה.


הוביל את הנבחרת גנדי סוקולוב עם 16 נק' כשסלבה בצ'קלה ואלכס שפרנוביץ' סיימו עם 14 נק' כ"א. איליה גולדרין הוסיף 11, טמיר הרשקו 9, מיכאל מילשטיין 2 ושון פייגה שעלה מהספסל סיים עם נקודה אחת.


"היה משחק צמוד מאוד ושתי הנבחרות שיחקו טוב" סיכם מאמן נבחרת ישראל ג'גוש ריש. "לדעתי זה המשחק הטוב ביותר שלנו מאז שהתחלנו את משחקי האימון. שיחקנו מול נבחרת שמשחקת בטקטיקה שונה ועם סרב חזק מאוד, היו לנו בעיות אבל פתרנו אותן תוך כדי משחק. אני שמח מאוד כי משחק החסימה שלנו היה טוב מאוד עם 15 קיל בלוק וסיימנו הרבה מאוד נקודות בקצב הראשון וזה חשוב מאוד למשחק הטקטי שלנו" סיכם ריש.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי