מכבי רעננה ניצחה 1:3 את ק.ק. תל אביב

כדורעף נשים
כדורעף נשים | איגוד הכדורעף

הקבוצה של רן גאון עשתה קולות של קאמבק במערכה הרביעית, אבל נכנעה לרעננה אחרי משחק צמוד ומעניין. ישראל אשר: "היה מורט עצבים". ניצחונות גם לחיפה, קריית אתא ומנשה/חדרה/עמק חפר

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בליגת העל התקיים היום (שישי), ולאחריו מתבהרים יחסי הכוחות בליגה. שלוש קבוצות – מכבי נצרת, אסא בן גוריון ומוסינזון הוד השרון – נותרו ללא נקודות, בעוד שש הקבוצות האחרות בליגה מתחרות ביניהן על מיקום בפלייאוף העליון. קריית אתא, חיפה ומנשה/חדרה/עמק חפר ניצחו בשלוש מערכות, בעוד ק.ק. תל אביב מתחה את רעננה בביתה, עד שהפסידה בסופו של דבר 3:1.

מכבי רעננה – ק.ק. תל אביב 1:3 (19:25, 19:25, 25:13, 22:25)
משחק נהדר באולם פעמונים, בו הגיעו לצפות בין השאר ג'וזפה קוקריני, מאמן נבחרת ישראל, ועוזרתו טלי ארטמנקו. הציפיות מק.ק. תל אביב היו גדולות לאחר הניצחון המפתיע על קריית אתא בשבוע שעבר, ואכן הקבוצה של רן גאון הציגה כדורעף טוב.

רעננה ניצחה בצורה משכנעת בשתי המערכות הראשונות, אבל החניכות של רן גאון יצאו כמו מלוע תותח במערכה השלישית, אותה פתחו ב-0:6, ומשם לא הסתכלו אחורה עד לניצחון 13:25. המערכה הרביעית נפתחה באותה המגמה, עם 0:3 לזכות התל אביביות, אבל שלושה אסים רצופים של יאל בנימין החזירו את היתרון לרעננה. אנה מולר הנפלאה, שסיימה את המשחק עם 25 נקודות, סייעה לק.ק להתקרב ולפנטז על מהפך, אבל נקודה יפה של וליגורה סידרה לרעננה 20:22, ומשם ק.ק כבר לא חזרה. טליטה נסימנטו (שלוש קיל בלוקס) ויאל בנימין (שבעה אסים) סיימו את המשחק עם 14 נקודות כל אחת לזכות הרענניות.

המאמן המנצח ישראל אשר אמר בסיום המשחק: "התכוננו כל השבוע למשחק. עשינו עבודה מדהימה בשתי המערכות הראשונות, אבל ק.ק. תל אביב חזרו יפה מאוד עם מעט טעיות. אני שמח שידענו לחזור במערכה הרביעית, שהייתה מורטת עצבים. כל הכבוד לבנות". מאמן ק.ק רן גאון: "היה משחק מעניין. הקבוצה הטובה יותר ניצחה. עכשיו נתכונן למשחק הבא מול חדרה".

מכבי מוסינזון הוד השרון – מכבי XT חיפה 3:0 (25:11, 25:10, 25:6)
ניצחון קל לקבוצה של גיא שמאי, שמעלה אותה למקום הראשון בליגה. פולינקה מליק הובילה את הירוקות עם 19 נקודות, שסייעו לקבוצתה לנוח בשבוע הבא ללא מתח מיותר. ורה קלימנוביץ' הוסיפה 12 נקודות משלה. בקבוצה מהשרון בלטה יובל אליהו בת ה-18 עם ארבע נקודות. המאמן המנצח גיא שמאי אמר בסיום: "הבדלי הרמות גדולים. אני שמח שהבנות שלי התייחסו למשחק ברצינות רבה ולא הורידו את הרגל מהגז, אבל במיוחד אני שמח בשביל דניאלה מוטושקוב בת ה-17 ששיחקה ברוב המשחק והייתה טובה מאוד".

מנשה/חדרה/עמק חפר – אסא בן גוריון ב"ש 0:3 (9:25, 20:25, 12:25)
אחרי ההפסד המאכזב לחיפה בשבוע שעבר, הקבוצה של עדי תדמור סופרת ניצחון ליגה שני. לנה יקימצ'וק (15 נקודות) והמוסרת ענבל פלג, ששיחקה למרות פציעה, בלטו אצל המנצחת, בעוד בצד המפסיד אף שחקנית לא סיימה את המשחק עם יותר משתי נקודות בטור הסטטיסטי. עדי תדמור, מאמן הקבוצה המנצחת, אמר בסיום: "זה ניצחון חשוב מאוד במאבק על הפלייאוף העליון. אפיינה אותנו היום יותר מדי חוסר יציבות, בעיקר במערכה השנייה. בשבוע הבא מול ק.ק. תל אביב נוכל להתמודד רק אם נשפר את היכולת שלנו בשתי דרגות".

הפועל עירוני קריית אתא – מכבי בנות נצרת 0:3 (5:25, 16:25, 6:25)
עירוני קריית אתא חזרה לנצח אחרי ההפסד בשבוע שעבר לק.ק. תל אביב. ילנה שיינין תרמה 14 נקודות למנצחות, אנסטסיה קוגן ומרינה גלפרין הצטרפו אליה עם 12 כ"א. נצרת עדיין ללא ניצחון במערכה אחרי שלושה משחקים. המאמן המפסיד ענאן ג'ורג'וריה אמר לאחר המשחק: "משחק גרוע ביותר שלנו. נקודה. אני מאוכזב מזה. נעבוד על מה שהיה חסר לנו ונמשיך הלאה. יש קבוצות שאנחנו חייבים לנצח, ואנחנו תמיד מרימים ראש ומסתכלים למשחק הבא". המאמן המנצח וובה טודורוב אמר: "אנחנו משחקים יותר מסודר, עם פחות טעויות. הקבוצה נמצאת בעלייה, היא יותר בפוקוס, ואנחנו מיישרים מבט לעבר כפר סבא".

ביום שישי הבא תחזור הפועל כפר סבא למעגל המשחקים ותפגוש בביתה שבאולם בר לב את עירוני קריית אתא (14:00). ק.ק. תל אביב תארח את מכבי חדרה (13:30), ומכבי בנות נצרת את מכבי רעננה (14:00, אולם סדס קתולי יווני). אסא בן גוריון ב"ש תארח את הוד השרון למפגש תחתית ביום שלישי ה-6.11 (20:00). מכבי חיפה הבלתי מנוצחת היא זו שתנוח במחזור החמישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי