בפעם הרביעית ברציפות, מכבי חיפה וכפ"ס ייפגשו בגמר הנשים

מכבי חיפה
מכבי חיפה | איגוד הכדורעף

הירוקות מהכרמל ניצחו 0:3 את ק.ק תל אביב, אלה מאיזור השרון ניצחו בתוצאה זהה את מכבי חדרה וגם השנה הן ייפגשו בקרב על הגביע. בשלושת הגמרים הקודמים זה הסתיים בניצחון של מכבי חיפה

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא ומכבי חיפה, שתי הקבוצות הגדולות של כדורעף הנשים הישראלי, ייפגשו ב-11 בפברואר (20:15) באולם מטרווסט ברעננה לגמר גביע שלישי ברציפות ביניהן. חיפה ניצחה 0:3 ברמת אלון את ק.ק תל אביב, בעוד כפר סבא, שמתמודדת במקביל בגביע האתגר האירופי, עשתה זאת עם תוצאה זהה מול מכבי חדרה.

מכבי חיפה – ק.ק תל אביב 0:3 (17:25, 18:25, 14:25)
ק.ק ניסתה וגם הציגה לפרקים משחק טוב, אבל הבדלי האיכות בין הקבוצות גדולים מדי. יוליה אנדרושקו (10 נקודות), ורה קלימוביץ' (11 נק') ואנסטסיה ברבנשיקובה יצרו קיר איפה שפעם עמדה הרשת (10 קיל בלוקס יחד), מעל כולן הייתה לוגאן טום (11 נקודות, רובן ברגעים קריטיים) והן סחפו את חיפה לגמר שישי ברציפות. פולינה מליק הוסיפה 12 נקודות ל-12 של ברבנשיקובה והשלימה חמישיה התקפית חלומית של חיפה. כעת ממתינה לחיפה, לה מאזן מושלם מאז פתיחת העונה, השנייה בטבלת הליגה כפ"ס, שנכנעה לה פעמיים בתוצאה 0:3 העונה.

הפועל כפר סבא – מכבי חדרה 0:3 (17:25, 10:25, 16:25)
אניה וליקי סיימה את המערכה הראשונה עם 10 נקודות ואותתה על העומד לבוא. גם ההמשך היה מוחץ למדי עבור כפר סבא, שתנסה להניף גביע בעוד שבוע וחצי אחרי שלושה הפסדים רצופים לחיפה בגמר. מי שתנסה לסייע לה היא שחקנית הרכש האורוגוואית פלורנסיה אגווירה (חוסמת אמצע, 1.95), שנתנה משחק טוב עם 9 נקודות. וליקי סיימה בסופו של דבר את המשחק עם 18, ואליה חברו קרלה קסטיליאונה וגלית דבש עם 11 כ"א. את חדרה הובילה אולנה יקימצ'וק עם 14.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי