הפועל כפר סבא ניצחה את מכבי חיפה וזכתה בגביע המדינה

הפועל כפר סבא
הפועל כפר סבא | דיויד נסחברמן, איגוד הכדורעף

אחרי משחק רווי דרמות ומהפכים, בו סחטו שתי הגדולות של הכדורעף הישראלי כל טיפת זיעה, הצליחה הפועל כפ"ס להדהים 2:3 (23:25, 25:23, 27:25, 12:25, 15:12) את הדאבליסטית היוצאת ולזכות בגביע אחרי שלוש שנים

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא זכתה הערב (שני) בגביע המדינה בכדורעף אחרי שהדהימה את מכבי חיפה וניצחה בגמר 2:3 (23:25, 25:23, 27:25, 12:25, 15:12). זהו הגביע השלישי בו זוכה כפ"ס בהיסטוריה שלה, והזכייה בו מפתיעה במיוחד לאור העובדה שהיה זה הפסדה הראשון של מכבי חיפה – מחזיקת הגביע בשלוש השנים האחרונות, לאחר יותר משנה שלמה של ניצחונות במפעלים בישראל. מחר ייפגשו באותו אולם הפועל מטה אשר עכו ומכבי תל אביב לגמר הגביע לגברים.

המערכה הראשונה הייתה צמודה, וחיפה ניצחה בה 23:25 בעיקר בזכות משחק מצוין של לוגאן טום ולמרות שגלית דבש, פלורנסיה אגווירה ואניה וליקי הציגו משחק טוב לזכות כפ"ס. במערכה השנייה ניצחה כפ"ס באותה התוצאה, כשחסימה גדולה של וליקי סגרה את הסיפור במערכה. למרות שחיפה עלתה ליתרון מהיר במערכה השלישית, כפר סבא הצליחה לחזור עם יכולת נפלאה של דבש ואגווירה. פתאום הנקודות הקלות של הירוקות לא נכנסו, וכפ"ס הצליחה להפוך את הקערה על פיה ולנצח 25:27. הכפר סבאיות התעייפו במערכה הרביעית בה הפסידו באופן מוחץ 25:12, אבל הצליחו להתעלות במערכה המכרעת הצמודה, ועם נקודות של דבש ברגעים הקריטיים, ניצחו וזכו בגביע עם 12:15.

את כפר סבא הובילה וליקי עם 20 נקודות, אבל היא קיבלה תרומה אדירה מקרלה קסטיליאונה (18), פלורנסיה אגווירה (17), וגלית דבש (17) שלקחה אחריות במאני טיים. לוגאן טום סיימה את המשחק עם 24 נקודות לזכות חיפה, בעוד יוליה אנדרושקו (20) ופולינה מליק (16) הוסיפו מחץ להתקפה של הירוקות.

"אני כל כך גאה בשחקניות שלי, ואני מסיר בפניהן את הכובע", אמר בסיום המאמן המנצח חן הימלפרב. "זה היה מאמץ קבוצתי מדהים, גם של הצוות שלנו שעזר לוויליקי לקום מפציעה ולשחק כאן. לעובדה שאנחנו משחקים באירופה הייתה השפעה על כך שהצלחנו לשחק ברמה הזו במערכה האחרונה".

אניה וליקי (דיויד נסחברמן, איגוד הכדורעף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי