1:3 למכבי ת"א על המעפיל; תפגוש את כפ"ס בפלייאוף

מכבי תל אביב כדורעף
מכבי תל אביב כדורעף | אתר רשמי

הצהובים השיגו ניצחון ביתי חשוב על הקבוצה של זוהר בר נצר, שתשחק בחצי גמר הפלייאוף מול הפועל מטה אשר עכו. האדומים ניצחו 0:3 את עיילבון. 0:3 גם לכפר סבא מול הוד השרון. ניצחון בכורה העונה לק.ק תל אביב

(גודל טקסט)

מפגשי חצי גמר הפלייאוף בליגת העל נחתמו הערב (שלישי) באופן סופי. מובילת הטבלה ואלופת המדינה הפועל מטה אשר עכו (0:3 על עיילבון) תפגוש את הפועל המעפיל/מנשה עמק חפר, שהפסידה למכבי תל אביב 3:1 ותסיים במקום הרביעי את העונה הסדירה. הצהובים ישחקו מול הפועל כפר סבא, שניצחה 0:3 את הוד השרון ותסיים את העונה הרגילה במקום השני. במשחק נוסף שנערך הערב השיגה ק.ק תל אביב ניצחון בכורה העונה בליגה, עם 1:3 על אליצור אשקלון.

מכבי תל אביב – הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר 1:3 (21:25, 25:21, 19:25, 15:25)
הצהובים השיגו מטרה חשובה כשהבטיחו את המקום השלישי בליגה, ועל הדרך רשמו ניצחון שלישי העונה מול המעפיל/מנשה/עמק חפר. לפיכך, בחצי גמר הפלייאוף הם ישחקו מול הפועל כפר סבא, עמה יש להם מצ' אפ מוצלח יחסית (ניצחון ושני הפסדים, אחד מהם 3:2), ולא עם הפועל מטה אשר עכו, שניצחה אותם ארבע פעמים העונה. הקבוצה של זוהר בר נצר, שנמצאת בתקופה טובה, תשחק בסדרה מול הדאבליסטית, בתקווה להדהים את הכדורעף הישראלי.

המארחים עלו ל-0:1 אחרי המערכה הראשונה, אבל אז נכנס לפעולה ינרי בל, שסיים את המערכה השנייה עם 10 נקודות, ועזר להחזיר את המעפילים ל-1:1. אך מכבי הצליחה לנצח במערכה השלישית, וברביעית כבר טסה לניצחון מוחץ, חוגגת מול הקהל הביתי.טמיר הרשקו רשם משחק התקפי מצוין עם 26 נקודות, וסטס ליאשצ'נסקאס חבר אליו עם 15, מתוכן 7 באמצעות קיל בלוקס. 11 לדייויד סילברנגל. להמעפיל/מנשה/עמק חפר: ינרי בל עם 19 נקודות, שון פייגה עם 10.

הפועל כפר סבא – מכבי מוסינזון הוד השרון 0:3 (25:27, 16:25, 19:25)
האורחת מתחה את הקבוצה של שגיא ברעם במערכה הראשונה, אבל עוד יום דורסני של קלות' ברתלומי הפולני עשה את ההבדל בשתי המערכות הבאות. במשחק הצטיינו ליאור ויינשטוק (כפ"ס) ולאונרדו דוס סנטוס (הוד השרון). כפר סבא תסיים את העונה במקום השני, ותפגוש בחצי גמר הפלייאוף את מכבי תל אביב. במשחק הנעילה של העונה הסדירה יצאו הכפר סבאיים למשחק חוץ בעיילבון, בעוד הוד השרון תארח את מכבי תל אביב.

ברתלומי סיים את המשחק עם 18 נקודות, מתוכן 4 בזכות אייסים. 13 נקודות לגנאדי סוקולוב, שהתייצב מעל הרשת עם 6 קיל בלוקס. 11 לסבסטיאן דבש. להוד השרון: 10 נקודות לברנו מרקז, 7 לזיו גוטמן ולקוסטה מתיאוס.

הפועל מטה אשר עכו – מ.ס עיילבון 0:3 (13:25, 16:25, 16:25)
250 צופים באולם בגשר הזיו ראו את מטה אשר עכו רושמת ניצחון קליל על עיילבון, ומשפרים את מאזנם ל-19 ניצחונות מול הפסד בודד כשנותר מחזור אחד לסיום העונה הסדירה. אנוש שטיפט, שחגג את יום הולדתו ה-19, פתח על חשבונו של אנדלקו צ'וק, שצובר כוחות לקראת חצי גמר הפלייאוף מול מכבי תל אביב. כל שחקני מטה אשר עכו שותפו. במשחק הצטיינו וובה קובלצ'וק (מטה אשר עכו) וחביב זידאני (עיילבון). הקבוצה של סמעאן סמעאן נותרה בפער של שתי נקודות מהוד השרון שבמקום החמישי בטבלה.

ק.ק תל אביב – אליצור אשקלון 1:3 (25:23, 20:25, 23:25, 23:25)
ברכות לשחקנים של רן גאון, שרשמו ניצחון בכורה העונה בליגה, רגע לפני שמכבים את האורות. התל אביביים השוו את מניין הנקודות שלהם לזה של אשקלון, ובאפשרותם להיחלץ מהמקום האחרון אם ידהימו במחזור הנעילה של הליגה הסדירה את המעפיל/מנשה/עמק חפר. אשקלון תארח במשחקה הבא את הפועל מטה אשר עכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי