מרחק ניצחון מאליפות: מכבי חיפה עלתה ל-0:2 על הפועל כפר סבא

מכבי חיפה כדורעף
מכבי חיפה כדורעף | עומר תדמור

הקבוצה של לוקטיב השיגה 1:3 באולם בר-לב, ותוכל להניף את הצלחת בפעם השנייה ברציפות אם תנצח ביום שישי ברמת אלון. 24 נקודות לאנדרושקו, 22 לקסטיליאונה מנגד. הימלפרב אמר בסיום: "לא נגיע בשביל להוות תפאורה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה עלתה הערב (רביעי) ליתרון 0:2 בסדרת גמר הפלייאוף של ליגת העל לנשים, אחרי שניצחה את הפועל כפר סבא 1:3 (23:25, 27:25, 22:25, 17:25) באולם בר לב, והיא תוכל לזכות באליפות שנייה ברציפות כבר ביום שישי, אם תנצח את כפר סבא ברמת אלון.

כפר סבא פיגרה בהפרשים קטנים ברוב המערכה הראשונה, הצליחה לחזור ולהוביל 21:23, אך היתרון חמק ממנה וחיפה ניצחה במערכה למרות 10 נקודות של וליקי במערכה. במערכה השנייה כפ"ס הובילה כפ"ס 16:20, חיפה הצליחה לחזור ל-21:21, אבל המקומיות התעשתו והשוו ל-1:1.

הקבוצות פתחו את המערכה השלישית בצורה צמודה, אבל במצב של 12:12 הצליחה חיפה להשיג ארבע נקודות רצופות, וכפר סבא לא הצליחה לסגור את הפער למרות מאמץ שהביא אותה עד ל-22:20 (22:25 בסיום). במערכה הרביעית הצליחה חיפה להשתלט על המשחק במהרה, ורצה ל-13:20, יתרון עליו שמרה עד לסיום.


שחקניות הפועל כפר סבא (עומר תדמור)

את חיפה הובילה יוליה אנדרושקו עם 24 נקודות, נקודה אחת פחות מאשר במשחק הראשון בסדרה. לוגאן טום (13), נסטיה קרדוניס (12) ופולינה מליק (11) עזרו לה במלאכת ייצור הנקודות. בכפר סבא בלטו קרלה קסטיליאונה (22) ואניה וליקי (21), אך פרט לשתיהן לא סיימה אף שחקנית עם מעל 10 נקודות.

מאמן כפר סבא חן הימלפרב אמר לאחר המשחק: "לא נגיע ביום שישי לחיפה בשביל להוות תפאורה. אנחנו מגיעים כדי לנצח. אני מבסוט על הקהל שהגיע לפה, ואני מקווה שיהיה לנו עוד משחק אחד לשחק מולם. אני בדרך כלל לא מדבר על השיפוט, אבל ב-2019 אפשר להשתמש במוניטור, זה גם יותר מעניין, וזה חשוב כי כל נקודה יכולה להיות קריטית. עושים את זה בכדורסל ואפשר להכניס את זה גם אצלנו".

כוכבת מכבי חיפה, הקבלנית לוגאן טום, אמרה בסיום: "זה כיף לנצח במיוחד בגמר ובמיוחד במשחק כל כך צמוד שבו אף נקודה לא באה בקלות. בשלב הזה של העונה אנחנו משחקות בקבוצה ואנחנו מגובשות יותר, וזה עוזר לנו בנקודות הקשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי