הפועל כפ"ס הפתיעה את מטה אשר וצימקה ל-2:1 בסדרה

הפועל מטה אשר עכו נגד הפועל כפר סבא
הפועל מטה אשר עכו נגד הפועל כפר סבא | איגוד הכדוריד

הקבוצה של נועם כץ קיוותה לחגוג אליפות עם ניצחון שלישי קל, אבל הופתעה בביתה עם 3:0 (20:25, 28:30, 21:25) בזכות ערב מצוין של קלות' ברתלומי שתרם 22 נק'. ההכרעה עברה ליום ראשון הבא בבר לב

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא הפתיעה הערב (שלישי) את הפועל מטה אשר עכו באולמה הביתי עם ניצחון 0:3 (20:25, 28:30, 21:25), שצימק את התוצאה בסדרת גמר הפלייאוף (הטובה מחמישה משחקים) ל-1:2 לאדומים. כעת תחזור הסדרה למשחק רביעי בבר-לב, שיערך ביום ראשון (21 באפריל) בשעה 19:00.

התוצאה שהשיגה כפ"ס עם הגב לקיר, מול 1,300 צופים בנעמן, מדהימה עוד יותר לנוכח העובדה שמטה אשר עכו, שפספסה הזדמנות להניף את צלחת האליפות מול הקהל הביתי עם סוויפ בסדרה, לא הפסידה 3:0 מאז זכתה באליפות בעונת 2012/2013. היה זה הפסדה הראשון של הפועל מטה אשר עכו בנעמן העונה, והשני בסך הכל, כשגם ההפסד הראשון היה מול כפ"ס.

קלות' ברתלומי הפולני (כפ"ס), שגם נבחר למצטיין במשחק לצידו של עידו דוד (מטה אשר עכו), סיים את המשחק עם 22 נקודות (3 קיל בלוקס ו-2 אייסים). סבה דבש תרם 8 נקודות, כמו גם איליה גולדרין. גיא גניס הוסיף 7, מתוכן 5 באמצעות קיל בלוקס. בהתקפה אצל מטה אשר עכו בלט קווין פויר עם 13. סטס נביאדומסקי סיים עם 12, וסלבה בצ'קלה עם 11.

ברתלומי. 22 נק' בערב נהדר (צילום: איגוד הכדורעף)
ברתלומי. 22 נק' בערב נהדר (צילום: איגוד הכדורעף)

כבר במערכה הראשונה הראתה כפ"ס שאין בכוונתה לשמש תפאורה לחגיגות האליפות של מטה אשר עכו. הקבוצה של שגיא ברעם פיגרה 19:15, אבל ביצעה קאמבק מדהים כשלקחה 10 מתוך 11 הנקודות הבאות, וניצחה 20:25. החסימה של כפ"ס עבדה שעות נוספות, עם 6 קיל בלוקס במערכה הראשונה לעומת 1 בלבד של מטה אשר עכו (במשחק כולו: 16 חסימות מוצלחות לכפ"ס לעומת 6 של מטה אשר עכו). גם במערכה השניה הצליחו האורחים לחזור מפיגור, 23:18, ולנצח 28:30 אחרי נדנדת נקודות מותחת. לאורך כל המערכה השלישית שמרה כפ"ס על יתרון קטן, והצליחה להשלים 0:3 חלק.

מאמן הפועל כפר סבא שגיא ברעם אמר בסיום המשחק: "אנחנו משחקים עם זר אחד, אמנם טוב, אבל הקבוצה ישראלית, וזו הגאווה הגדולה שלי. זה אחד הניצחונות הכי גדולים שאני ראיתי בכדורעף הישראלי, אבל זה לא אמור להרים אותנו גבוה מדי, כי אנחנו צריכים לקחת עוד שני משחקים. חשוב לי לקרוא לכל הכפר-סבאים לבוא ולדחוף אותנו ביום ראשון. גם אחרי ההפסד במשחק השני לא היה אחד שלא האמין שאנחנו יכולים לחזור. מטה אשר עכו עדיין פייבוריטים, אבל הדבר הגדול שעשינו היום הוא לא להיבהל מפיגור".

מאמן מטה אשר עכו נועם כץ אמר אחרי ההפסד: "אם אנחנו לא יודעים לסגור מערכות פה בבית אנחנו בבעיה, אבל כל הכבוד לכפר סבא על הניצחון. מקצועית, השחקנים שלנו לא היו ביכולת הכי טובה שלהם, והיו גם דברים מנטליים, כמו שלא ידענו לנצח במערכות שהובלנו בהן. אנחנו נצא מזה ונתעודד, ידענו מראש שהסדרה תהיה שקולה, ולא נכנסו לשאננות גם כשהובלנו 0:2".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי