מטה אשר/עכו לא עוצרת, עיילבון ניצחה את מכבי ת"א

שחקני הפועל מטה אשר/עכו
שחקני הפועל מטה אשר/עכו | אמיר ירחי

הדאבליסטית קרובה לסגור סיבוב מושלם אחרי שגברה על הוד השרון. הקבוצה של סמעאן סמעאן גברה על הצהובים ועלתה למקום הרביעי. ניצחון חשוב לאשדוד על קריית אתא, ק.ק. תל אביב הובסה מול הפועל המעפיל

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

המחזור ה-17 של ליגת העל בכדורעף נמשך היום (שלישי) עם ארבעה משחקים, כאשר המוליכה הפועל מטה אשר/עכו המשיכה לנצח וגברה על מכבי הוד השרון. בנוסף, מ.ס. עיילבון ניצחה את מכבי תל אביב, ק.ק. תל אביב הפסידה להפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר והפועל קריית אתא נכנעה למכבי אשדוד.

הפועל מטה אשר/עכו – מכבי הוד השרון 0:3 (15:25, 14:25, 18:25) 

ניצחון 15 ברציפות לדאבליסטית ונותר רק לתהות אם ואיך תיעצר הריצה המטורפת שלה. אם ינצחו ביום שבת את אשדוד, הם ישלימו עונה סדירה שלמה ללא הפסד. הוד השרון, מצידה, איבדה את הסיכוי לסיים במקום הרביעי ולזכות בביתיות ברבע גמר הפלייאוף. כעת היא תתרכז בשמירה על המקום השישי. עידו דוד כיכב בהתקפת מטה אשר/עכו עם 13 נקודות (2 קיל בלוקס ואייס), סבה דבש הוסיף 12, אלכס אוסוקין תרם 11 (4 קיל בלוקס ואייס).
 
 
מ.ס עיילבון – מכבי תל אביב 1:3 (18:25, 23:25, 25:20, 21:25) 
ניצחון ביתי גדול של הקבוצה של סמעאן סמעאן, שנמצאת כעת במקום הרביעי אחרי שעברה בטבלה את הצהובים. אך בעוד שעיילבון סיימה את משחקיה לעונה הסדירה, למכבי תל אביב, שנמצאת בפיגור שתי נקודות, נותר משחק אחד, בחוץ, מול קריית אתא ביום שבת, שיכריע האם השחקנים של תומר רוסיאנסקי יהנו מביתיות בשלבי הנוקאאוט, מול אותה עיילבון אותה פגשו הערב.


המשחק בין מטה אשר/עכו להוד השרון (אמיר ירחי)

 
הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר – ק.ק תל אביב 0:3 (12:25, 20:25, 12:25) 
הקבוצה של זוהר בר נצר הבטיחה את המקום השלישי בליגה, ונתנה דקות משחק לצעירים מול נועלת הטבלה. כעת ממתינים הכחולים לראות מי תהיה יריבתם ברבע גמר הפלייאוף, דבר שיוכרע במחזור האחרון לעונה הרגילה, כשהחשודה המיידית היא הוד השרון שנמצאת כעת שבמקום השישי – אותה יפגשו הקיבוצניקים בשבת.   ינרי בל, כדרכו, הוביל את המעפיל/מנשה/עמק חפר בהתקפה, הפעם עם 11 נקודות (2 אייסים וקיל בלוק) סולידיות.
 
 
הפועל עירוני קריית אתא – מכבי אשדוד 3:1 (22:25, 25:21, 25:23, 25:22) 
אשדוד מצליחה להתעלות במאני טיים ולהימנע ממפגש עם מטה אשר/עכו ברבע גמר הפלייאוף, כשגם המקום השישי לא אבוד, תיאורטית, אם הקבוצה מעיר הנמל תפתיע במחזור האחרון את הדאבליסטית, ואילו הוד השרון תפסיד בבית להמעפיל/מנשה/עמק חפר. קריית אתא תהיה זו שתשחק מול האלופה, לאחר שאיבדה יתרון מערכה בבית ונכנעה בדרבי העולות החדשות לליגת העל. ליאור לוק המצוין הצטיין באשדוד (28 נקודות, 2 אייסים וקיל בלוק), בעוד איליה גולדרין בלט מנגד (21 נקודות, 2 אייסים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי