כדורעף: הפועל מטה אשר זכתה באליפות, הפועל כפ"ס בנשים

שחקני הפועל מטה אשר/עכו
שחקני הפועל מטה אשר/עכו | אמיר ירחי

בהמשך להחלטה על סיום פעילות הליגות בחודש מרץ עקב משבר הקורונה, הוחלט לקבוע את האלופות בעונת 2019/20 על פי מקומן בטבלה ולהקפיא את היורדות. יו"ר מטה אשר: "התואר מגיע לשחקנים ולמאמן"

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הנהלת איגוד הכדורעף החליטה הערב (ראשון) על הכרזת אלופות המדינה לנשים וגברים לעונת – 2019/20 וכל זאת בהמשך להחלטה על סיום פעילות הליגות בחודש מרץ עקב משבר הקורונה, כמו כן הוחלט שבעונה זו אין יורדות לליגת המשנה.

בישיבת הנהלת איגוד הכדורעף שהתקיימה הערב, הוחלט על הכרזת אלופות המדינה לנשים וגברים לעונת- 2019/20 לפי מיקום הקבוצות בסיום הליגה הסדירה. בגברים, זכתה הפועל מטה אשר/עכו שסיימה ראשונה עם מאזן מרשים של 0:16, לאדומים זו זכייה שלישית רצופה ותואר אליפות מספר 17 בסך הכל.

מיכאל קישון יו"ר הקבוצה, מברך על ההחלטה: "אנו שמחים ומודים להנהלת איגוד הכדורעף שהחליטה הערב להעניק את תואר האליפות בליגת העל לגברים להפועל מטה אשר עכו, אשר ניצחה העונה 19 משחקים ללא הפסד והתואר אכן מגיע לשחקנים ולמאמן שהשקיעו העונה רבות באימונים ובמשחקים והתוצאות היו בהתאם ,תודה לכל שותפי בהנהלת הקבוצה ולאוהדים הרבים שלנו המגיעים למשחקים בנעמן ומלווים את הקבוצה בכל מגרש בארץ, תודה מיוחדת למשה דוידוביץ ראש מועצה אזורית מטה אשר אשר ולשמעון לנקרי ראש העיר עכו שתומכים ומלווים הקבוצה שנים רבות, ברכות להפועל כפר סבא נשים על זכייתם באליפות המדינה בכדורעף נשים".


אלופת הנשים. הפועל כפר סבא (איגוד הכדורעף)

יוסי סדבון חבר הנהלת הפועל כפר סבא: "לאחר פרק המתנה ארוך נקבעה הפועל כפר סבא כאלופת המדינה לאחר שהליגה הופסקה לפני משחקי הפליאוף עקב מגפת הקורונה, קבוצת הנשים הובילה את הליגה בפער של 8 נקודות מהשנייה בטבלה, מדובר בהכרזה צודקת שמביאה לידי ביטוי את המאמץ וההישגיות שהושגו על ידי השחקניות הצוות המקצועי והנהלת הקבוצה, במהלך העונה. מועדון הפועל כפר סבא מודה לחברי הנהלת איגוד הכדורעף על ההצבעה ומברך את הפועל מטה אשר/עכו על זכייתה באליפות הגברים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי