ייערך משחק חוזר בין מכבי ת"א למטה אשר: "מעשה שפל"

אוהדי ושחקני מכבי תל אביב
אוהדי ושחקני מכבי תל אביב | מסך

משחק הפתיחה של סדרת הגמר בכדורעף פוצץ לאחר שהאוהדים השליכו קונפטי למגרש. המועדון הגיב בזעם: "לא הייתה התפרעות, עלילה שקרית". ועדת הליגה והגביע נמנעה מפסיקה על הפסד טכני, אך יתרון הצהובים נמחק

(גודל טקסט)

אתמול (שני) יצאה לדרך סדרת הגמר של ליגת הכדורעף בין מכבי תל אביב להפועל מטה אשר עכו, אך מה שיישאר בזיכרון מאותו ערב בהדר יוסף לא יהיה הגשה טובה או הנחתה חזקה, אלא ההחלטה לפוצץ את המשחק לאחר שהקהל הצהוב השליך קונפטי למגרש. היום, כמעט 24 שעות לאחר המפגש שהופסק ביתרון שתי מערכות למכבי ת"א, הוחלט על משחק חוזר שייערך וייפתח ב-0:0, כך שהצהובים איבדו את יתרונם.

במצב של יתרון 0:2 במערכות לצהובים, ובפיגור 8:2 במערכה השלישית, החלו אוהדי מכבי ת"א להשליך פתקי בחירות ששימשו עבורם כקונפטי, וחלקם פגעו בצוות השיפוט. לאור האירוע החליט מפקח המשחק לעצור זמנית את ההתמודדות, ולאחר מכן דנו נציגי הקבוצות עם צוות השיפוט כדי להמשיך את המשחק ללא קהל, אך מהקבוצה הצפונית נמסר כי הם אינם יכולים לחזור לשחק בתנאים שנוצרו, ובעקבות זאת הופסק המשחק.

כאמור, היום התכנסה ועדת הליגה וקבעה שייערך משחק חוזר מההתחלה, כך שיתרון שתי המערכות של מכבי ת"א נמחק. האופציות היו ניצחון טכני למטה אשר, משחק חוזר, או המשך המשחק מרגע הפסקתו. איגוד הכדורעף טען שהייתה "התפרעות", והצהובים לא איחרו להגיב. הם טענו עוד לפני ההחלטה כי האירוע יצא מכל פרופורציה, והשוו את המקרה לשניים אחרים שקרו במפגשים בין מכבי חיפה למכבי תל אביב בכדורגל: "לא הייתה שום התפרעות. הכל מתועד. לפני שבועיים שחקן מכבי בכדורגל קיבל ארטיק בפנים במשחק בשידור ישיר בסמי עופר – לא פוצץ המשחק. לפני שנה עצרו משחק עונה בסמי עופר ל-15 דקות בגלל קונפטי – לא פוצץ".

אוהדי מכבי תל אביב | מסך

בהמשך, הוסיפו במועדון הצהוב כי: "בגמר גביע 06/07 בכדורעף עצרו את המשחק לכמה דקות בגלל אבוקות וחידשו. פה, בגמר פלייאוף 20/21, השופטים פיצצו את המשחק שמכבי מובילה 2:0, בגלל כמה פתקים דקים עם האותיות "מחל" ו-"רפא". בניגוד לעלילה השקרית וכפי שרואים בסרטון, אף אחד לא זרק על השופטים כלום. המשחק פוצץ על ידי השופטים בגלל פתקי בחירות. פשוט בושה וחרפה מה שהשופטים עשו בהדר יוסף. מי מפוצץ משחק על קונפטי? מכבי מובילה 0:2 והם מפוצצים על קונפטי? בושה!. הכי שפל זה לבקש מהשופטים שיפסיקו את המשחק בגלל פתקי בחירות, לבכות על 'התפרעות' ו'אלימות' ולהישאר לחגוג ולהתגרות בקהל עם תנועות ולדרוש ניצחון טכני. מישהו במינוס 2:0 חיפש סיבות לברוח ומצא פתק נייר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי