מכבי ת"א נגד איימן עודה: "כן לכבוד הדדי, לא למהללי שאהידים"

איימן עודה | AHMAD GHARABLI/AFP via Getty Images

כדורעף: אחרי שהפסידו את אליפות המדינה לנוער לטובת מ.ס עיילבון, הצהובים לא אהבו את העובדה שיו"ר הרשימה המשותפת העניק את הצלחת: "אין לנו כוונה להלבין ולנרמל חבר כנסת המהלל פעילות אלימה"

(גודל טקסט)

אחרי שהפסידה אתמול (חמישי) את אליפות המדינה לנוער למ.ס עיילבון, קבוצת הכדורעף של מכבי תל אביב פרסמה היום הודעה נגד ההחלטה לאפשר לאיימן עודה, יו"ר הרשימה המשותפת, להעניק את הצלחת לקבוצה המנצחת. "כן לכבוד הדדי, לא למהללי שאהידים", כתבו הצהובים.

ההודעה של מכבי ת"א

"ראשית, אנו מעוניינים לברך את מועדון מ.ס עיילבון על זכייה היסטורית באליפות המדינה לנוער. החברים מעיילבון במשך שנים רבות בנו מועדון כדורעף מכובד ורציני, שקוצר פירות רבים בגילאי הנוער ומעמיד קבוצה מכובדת בליגת העל. ברכות.

"אך במעמד הגמר שנערך אתמול בכפר סבא, התרחש אירוע שאיננו יכולים לעבור עליו בשתיקה.
לפני המשחק ולאחריו, מישהו ממארגני המשחק, חשב לנכון לתת ליו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, את הבמה והכבוד ללחוץ ידיים לשחקנים ולהעניק לקבוצה המנצחת את צלחת האליפות.

"נדגיש. אנו מתנגדים בתוקף לפסילת אדם ולהעלבתו בגלל מוצאו ואנו מאמינים כי יש לכבד כל אדם באשר הוא אדם, בדיוק כפי שקבלנו בהערכה ובכבוד רב את שר הספורט ראלב מג'אדלה כאורח כבוד במעמד גמר גביע המדינה ב-2007, אך באותה נשימה, אין לנו שום כוונה להלבין ולנרמל חבר כנסת המהלל שאהידים ופעילות אלימה נגד מדינת ישראל.

"אין זה מקובל שבאירוע רשמי של איגוד ספורט ישראלי הנתמך על ידי המדינה, יגיע לקחת חלק כאורח כבוד, אדם שמדבר על אינתיפאדה ובשבח נסראללה כנגד מדינת ישראל. לאירוע ממלכתי כמעמד גמר אליפות, היה ראוי להביא כאורח כבוד, אדם ממלכתי המכבד את המדינה והמתנגד בצורה ברורה לכל אלימות נגדה. כבוד הדדי בין יהודים לערבים – כן! הלבנת אלימות ומהללי שאהידים – לא!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי