ישראל הפסידה 9:5 לצרפת באליפות אירופה בכדורמים נשים

נבחרת הכדורמים
נבחרת הכדורמים | האתר הרשמי

אחרי תבוסות במשחקים הקודמים, הנבחרת רשמה הפסד מכובד יחסית לצרפת במסגרת שלב הבתים של אליפות אירופה לאחר משחק בו הייתה בתמונה עד הרבע השלישי. מאמן הנבחרת, דמיטריס מברוטאס: "מסיימים את המשחק בראש מורם"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדורמים נשים הפסידה הערב 9-5 לצרפת במסגרת בית 1 של אליפות אירופה בברצלונה, לאחר משחק בו הייתה בתמונה עד אמצע הרבע השלישי. בשלב זה, הצרפתיות הצליחו לברוח.

במשחק עצמו, הילה פוטוריאן כבשה שלושער, כולל שער עם הבאזר לסיום הרבע השני כדי לקבוע ניצחון כחול-לבן ראשון והיסטורי ברבע אחד במשחק באליפות אירופה אי פעם, 2-3 לישראל. השער המרהיב של פוטוריאן, שהובקע בזריקה מרחוק, צימק את היתרון הצרפתי ל-5-4 לאחר 1-3 לצרפת ברבע הראשון.

הקפטנית, שונית סטרוגו כבשה צמד כולל שער אחד בפנדל, אבל הצרפתיות האגרסיביות והפיזיות יותר ניצחו 0-3 ברבע השלישי כדי לעלות ליתרון 4-8. הישראליות השיבו מלחמה ברבע האחרון שהסתיים בתיקו 1-1 ובסך הכל 5-9 לצרפת, שסיימה שביעית ביורו הקודם.

מאמן ישראל, דמיטריס מברוטאס היווני סיכם את ההתמודדות: "הנבחרת שיחקה טוב, נאבקה לאורך כל המשחק והאמינה בעצמה. היכולת להסתכל בעיניים לצרפת, נבחרת ממדינה עם מסורת של כדורמים, מעידה על ההתקדמות הגדולה של נבחרת ישראל. שני הרבעים הראשונים היו צמודים, הרבע השלישי חלש עבורנו והרבע האחרון טוב מאוד בו הבנות נתנו 100% מעצמן. סיימנו בראש מורם".

ביום חמישי יוביל מברוטאס את השחקניות למפגש מול נבחרת מולדתו ומוליכת הבית יוון, ובשבת משחק גורלי לישראל מול קרואטיה, שהובסה היום 21-2 מול יוון. ישראל וקרואטיה ייאבקו על הזכות לשחק במשחק הדרוג ביום שני על מקומות 10-9.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי