פוטוריאן הצטיינה, אך ישראל הפסידה 17:8 ליוון

ישראל נשים בכדורמים
ישראל נשים בכדורמים | פטריסיה בן עזרא, איגוד הכדורמים

הנבחרת של מברוטאס נכנעה פעם נוספת ליווניות במוקדמות הליגה העולמית כדורמים נשים, הפעם בווינגייט, אולם הכוכבת בת ה-18 כבשה ארבעה שערים והמחישה את מגמת צמצום הפערים מול סגנית אלופת אירופה

(גודל טקסט)

לפני כחודשיים הובסה ישראל ביוון 24:5 במוקדמות הליגה העולמית וגם הערב (שלישי) ספגה הנבחרת 17:8 בווינגייט מיוון. כבר בפתיחה נראו פערי הרמות עם שני שערים מהירים ליווניות, אולם ההגנה הישראלית התייצבה וההתקפה הציגה לראווה את העתיד של פרויקט אולימפיאדת פריז 2024, הילה פוטוריאן, רק בת 18, שכבשה את מחצית השערים לזכות ישראל ונבחרה כמצטיינת הכללית של המשחק בסיום.

פוטוריאן, לאחר שהפגיזה ארבע פעמים והרימה את הרשת היוונית סיפרה: "לאחר שביוון היה לי משחק חלש הגעתי היום עם רעל בעיניים ורציתי להוכיח את עצמי. אני חולמת לשחק בעתיד באירופה והמשחק הערב הגביר לי את התיאבון. כל הנבחרת במגמת עלייה ואנחנו נחושות לצמצם פערים מהצמרת העולמית".

המאמן היווני של ישראל, דימיטריס מברוטאס, היה מרוצה מהיכולת של חניכותיו מול כמה מחניכותיו לשעבר ביוון, שהפסידו הקיץ בגמר אליפות אירופה מול הולנד וסיימו במקום השביעי באליפות העולם. "הבנות משחקות טוב יותר מול הקהל התומך בישראל. זה מגביר את המוטיבציה. היו לנו כמה חלקים טובים במשחק אבל עדיין יש הרבה עבודה, בעיקר מבחינת הכוח במים. אני מרוצה, עשינו הערב צעד קטן קדימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי