הפועל גוש זבולון מחזיקת הגביע בכדורמים, הפועל פ"ת זכתה בנשים

הפועל גוש זבולון
הפועל גוש זבולון | באדיבות איגוד הכדורמים

דרמה אדירה במשחקי הגמר: דאבליסטית הנשים הפועל יקנעם נכנעה למלאבסיות בפנדלים, בגברים האלופה המכהנת הצליחה להפוך ל-5:6 על הפועל קריית טבעון

(גודל טקסט)

משחקי גמר גביע המדינה בכדורמים נערכו הערב (שלישי), ובסיומם הפועל גוש זבולון זכתה בתואר בגברים בפעם הרביעית ואילו מחזיקת הגביע לנשים היא הפועל פתח תקוה שעשתה זאת בפעם השביעית.

ההצגה הכפולה החלה כשדאבליסטית הנשים, הפועל יקנעם, איבדה את התואר למרות שחזרה מפיגור ברבע האחרון, כשליאור בן דוד, עם צמד שערים, קבעה שוויון ויתרון ראשון, 3:4, אבל המלאבסיות כפו 4:4 ושלחו את המשחק להארכה – וכשזו לא הוכרעה הקבוצות ניגשו לפנדלים.

כבר בפנדל הראשון נרשמה הפתעה, כשנטלי קורצב, עוד לא בת 16, עצרה את זריקתה של בכירת השחקניות בישראל בעשור הנוכחי, קפטנית יקנעם והנבחרת, שונית סטרוגו המנוסה. פת עלתה ל-2:4 וחגגה ניצחון לאחר הזריקה האחרונה של יקנעם, אותה ירתה בן דוד לקורה.

האלופה המכהנת בגברים, הפועל גוש זבולון, הפסידה בגמר אשתקד בפנדלים מול אס"א תל אביב, וגם הערב היא נקלעה לפיגור מול הפועל קריית טבעון. רוני גרוס, חיזוק טרי שנולד בכפר סבא, גדל בטורונטו, שיחק בנבחרת קנדה ובליגה ההונגרית, חולל את המהפך עם שלושער יחד עם גדי הדר בן ה-38 בדרך ל-5:6 בסיום והנפת הגביע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי