נבחרת הנשים עד גיל 15 סיימה תשיעית באליפות אירופה בכדורמים

נבחרת הכדורמים עד גיל 15
נבחרת הכדורמים עד גיל 15 | איגוד הכדורמים

גזית ויעקובי הובילו את החבורה של כפתורי ל-3:10 מרשים על סלובקיה במשחק על מקומות 9-10. ייתכן שישראל תשתתף בשל כך באליפות העולם עד גיל 16 בשנה הבאה

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל סיימה במקום התשיעי באליפות אירופה לכדורמים נשים עד גיל 15, הודות לניצחון מרשים 3:10 על סלובקיה (1-1, 0-4, 1-2, 1-3) במשחק על מקומות 10-9.

לאחר ניצחון הבכורה במפעל, 5-11 על צ'כיה אתמול (חמישי) שהבטיח מיקום בטופ 10 ולאחר פתיחה שקולה היום, התעלו השחקניות החל מהרבע השני כדי לסיים עם טעם מתוק את הופעתן בטורניר הבכורה לגיל זה ואשר אליו הוזמנו רק 13 המדינות הבולטות ביבשת בכדורמים נשים. ישראל הגיעה למעמד זה בזכות הפרויקט הלאומי שהניב מקום 10 באירופה בבוגרות ומקום 7 עד גיל 19, ועל כן בשנה הבאה תארח ישראל את אליפות העולם עד גיל 18, אליפות העולם הראשונה אי פעם של משחק כדור אולימפי על אדמת ישראל. בנוסף, בעקבות ההצלחה השבוע ברוסיה יש סיכוי לכך שישראל תרשום בשנה הבאה הופעה ראשונה באליפות העולם עד גיל 16.

מאמן הנבחרת עידן כפתורי: "אני כ"כ שמח על ההתקדמות של השחקניות באליפות הזו. הגענו קבוצה אחת ויוצאת מפה קבוצה אחרת. אותן בנות מקסימות אבל הרבה יותר חכמות, אגרסיביות ומעל הכל הרבה יותר מחוייבות ומוכנות לאתגרים הבאים! אני גאה בהן ובטוח שנראה מהשחקניות האלו עוד בהמשך".

כבשו היום לישראל: רוני גזית ועלמה יעקובי 3 כל אחת, דר מנקרמן 2, תהל לוי ונעה מרקובסקי 1 כ"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי