נבחרת הנשים בכדורמים העפילה ליורו 2020 בבודפשט

נבחרת הנשים בכדורמים
נבחרת הנשים בכדורמים | באדיבות איגוד הכדורמים

השחקניות של דמיטריס מברוטאס השלימו ניצחון כפול על שווייץ, והעפילו בפעם השנייה ברציפות לאליפות אירופה שתהיה בינואר בהונגריה. הן ניצחו בשבת בחוץ 10:16 אחרי 6:13 בבית

(גודל טקסט)
נבחרת הכדורמים לנשים של ישראל השלימה ניצחון כפול על שווייץ, בבית ובחוץ, והעפילה בפעם השנייה ברציפות לאליפות אירופה. הערב (שבת) ניצחה ישראל בשווייץ, 10-16 (3-4, 3-3, 2-5, 2-4) בדיוק שבועיים לאחר שניצחה בווינגייט 6-13 ובכך הבטיחה את מקומה בטופ 12 של אירופה, שיתכנס בחודש ינואר בבודפסט, המארחת של יורו 2020.


השחקניות של דמיטריס מברוטאס התגברו על פתיחה חזקה של המארחות, הפגינו את עליונותן ולא הותירו למקומיות תקווה למהפך. הבקיעו לישראל: שונית סטרוגו 6, מרים בוגצ'נקו 5, נופר הוכברג 3, עדן טל ומאי רגב 1 כ"א.


הקפטנית סטרוגו אמרה: "הכל עבד לפי התכנית. אמנם התחיל קשה אבל התעלינו על עצמנו והוכחנו שאנחנו קבוצה טובה יותר. נהדר להיות שייכות שוב לצמרת האירופית ונתכונן חזק כדי להגיע הפעם גבוה יותר ביורו 2020 מאשר המקום ה-10 בו סיימנו ביורו 2018 בברצלונה". יו"ר האיגוד רויטל גלוסקא כהן הוסיפה: "הנבחרת הראתה בגרות מרשימה וידעה לנצח גם במשחק חוץ קשה. אין זמן לנוח על זרי הדפנה ואנחנו עם הפנים קדימה לבודפסט".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי