הישג היסטורי לנבחרת ישראל בכדורמים נשים

נבחרת ישראל בכדורמים
נבחרת ישראל בכדורמים | איגוד הכדורמים

הנבחרת רשמה ניצחון ראשון אי פעם באליפות אירופה, אחרי 3:10 ענק על גרמניה. הקפטנית שונית סטרוגו כבשה רביעייה. המאמן דימיטריס מברוטאס: "יום היסטורי לכדורמים הישראלי"

(גודל טקסט)

נבחרת כדורמים הנשים של ישראל ממשיכה לנפץ תקרה אחר תקרה ולרשום תקדימים במסגרת הפרויקט הלאומי אולימפי "פריז 2024". היום (ראשון) היא רשמה בבודפשט ניצחון ראשון אי פעם בטורניר גמר אליפות אירופה, 3:10 ענק על גרמניה במסגרת שלב הבתים (1-3, 0-4, 0-3, 2-0) והשתחלה בפעם השנייה ברציפות לטופ 10 של היבשת.

בטורניר הבכורה של ישראל במפעל, יורו 2018 בברצלונה, הושגה נקודת הבכורים בתיקו מול קרואטיה, היריבה אותה תפגוש ישראל ביום שלישי במשחק על המקום התשיעי, והיום, במשחק האחרון של בית 2, הושג הניצחון הראשון במפעל.

גרמניה, שסיימה שמינית ביורו הקודם, נכנעה לפתיחה מוחצת של השחקניות בכחול-לבן, ובמחצית הייתה התוצאה 1-7 לישראל. הקפטנית שונית סטרוגו כבשה רביעייה, ושתי הצעירות המוכשרות, הילה פוטוריאן ומרים בוגצ'נקו, הוסיפו שלישייה כל אחת.

יו"ר איגוד הכדורמים רויטל גלוסקא כהן אמרה: "ברכות לנבחרת והצוות על ניצחון מרשים ראשון. כל אשר נותר כעת זה לסיים את הטורניר עם ניצחון נוסף ולשפר את מיקומנו מהאליפות הקודמת. מאמינה בנבחרת".

מאמן הנבחרת דימיטריס מברוטאס הוסיף: "יום היסטורי לכדורמים הישראלי ואני מקווה שנמשיך בדרך זו. לקבל רק שלושה גולים ברמה הזו, זהו נתון מרשים להגנה שלנו. הבנות היו מרוכזות מאוד ועשו מה שצריך".

השוערת איילת פרס: "היינו דומיננטיות מהפתיחה. אני מקווה שזהו אות לניצחונות נוספים של הנבחרת בהמשך הדרך".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי