נבחרת הנשים של ישראל הוזמנה להשתתף בטורניר הקדם אולימפי

נבחרת הנשים, כדורמים
נבחרת הנשים, כדורמים | באדיבות איגוד הכדורמים

התחרויות ייערכו במרץ באיטליה בהשתתפות שמונה נבחרות אירופאיות שייאבקו על שני כרטיסים למשחקים הקרובים בטוקיו. ההתאחדות העולמית לכדורמים, שלחה את הזימון המפתיע לאיגוד הישראלי

(גודל טקסט)

איגוד הכדורמים התבשר היום (חמישי) כי נבחרת הנשים של ישראל תשתתף בטורניר הקדם אולימפי לטוקיו 2020 בחודש מרץ באיטליה. פינ"א, ההתאחדות העולמית לכדורמים, החליטה להזמין את נבחרת ישראל אל הטורניר בו יתמודדו שמונה נבחרות על שני כרטיסים למשחקים האולימפיים הקרובים.

ישראל סיימה החודש במקום התשיעי באליפות אירופה, הישג שיא שלה בכל הזמנים, ולמרות שתוכנן בתחילה כי רק שבע הראשונות של יורו 2020 יעפילו אל הקדם אולימפי, הפתיע גאבור קרפטי, מנהל הכדורמים בפינ"א את יו"ר האיגוד הישראלי רויטל גלוסקא כהן, ובישר לה כי ישראל תתחרה בטרייסט בעוד קצת יותר מחודש. מנכ"ל האיגוד עמית אבנר אמר: "זהו גם כבוד גדול וגם הזדמנות מצוינת לנבחרת הצעירה שלנו, שהיעד המקורי שלה הוא בכלל פריז 2024, לצבור ניסיון נוסף מול נבחרות הצמרת של הענף".

סיכוי ריאלי להתברג בין שתי הראשונות בטורניר בו פרט למארחת איטליה ישתתפו לביאות הענף כהולנד, הונגריה, יוון ונבחרות חזקות נוספות, כמעט ולא קיים, אולם הנבחרת ממשיכה לרשום תקדים אחר תקדים. אלופת אירופה, ספרד, וסגניתה רוסיה, הבטיחו כבר מקומן בטוקיו. מאמן הנבחרת דימיטריס מברוטאס אמר: "זו הרמה אליה אנו שואפים ואני מקווה שהצעירות שלנו יצברו כך ניסיון נוסף".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי