קטש: "בורגוס כבר החלה את העונה, אז יכולנו לצפות בה וזה יתרון"

עודד קטש במסיבת העיתונאים | צילום מסך

מאמן הפועל ירושלים התייצב למסיבת עיתונאים באתונה לקראת המשחק נגד היריבה הספרדית ברבע הגמר (רביעי, 18:30): "לא חושב שיש פייבוריטיות בטורניר. שמחים שפאפאס איתנו, אבל לא יודע לומר כמה הוא יוכל לעזור"

(גודל טקסט)

כמה שהפועל ירושלים חיכתה לשלבי ההכרעה בליגת האלופות, תחרות שהיא הייתה אמורה לארח את הפיינל פור שלה, אלא שבעקבות נגיף הקורונה נאלצה פיב"א לקיים "בועה" עבור שמונה האחרונות ולהעביר את התחרות לאתונה. מחר (רביעי, 18:30) הפועל ירושלים תפגוש את סן פבלו בורגוס הספרדית, בתקווה להעפיל לשלב.

עודד קטש אמר במסיבת העיתונאים: "קודם כל, אני תיד שמח לחזור לאתונה. אני גם רוצה לנצל את המעמד כדי להודות על כך שנתנו לנו, שמונה הקבוצות, אפשרות לסיים את העונה. הייתה לנו, להפועל ירושלים, עונה טובה ואנחנו שמחים שניתנת לנו האפשרות לסיים את הטורניר. נכון שיש המון קשיים והסגל השתנה, אבל זה מאוד חשוב לנו כמועדון".

על היריבה והסיכויים בתחרות: "אנחנו נפגוש קבוצה מצוינת עם מאמן מעולה וכמובן שיהיה לנו קשה, גם צירפנו שחקנים חדשים בקיץ, אבל צפינו בבורגוס ויש לנו אפילו קצת יתרון כי הם התחילו את העונה מוקדם יותר. עשינו מאמצים גדולים בקיץ כדי להתחזק מצד אחד, אך אנחנו עדיין עוד לא מוכנים לגמרי. נעשה את המיטב שלנו, עבורנו זה טורניר פתיחת עונה ועלינו להגיע מוכנים מנטלית. אני לא חושב שיש פייבוריטיות בטורניר הזה".

הפועל ירושלים בפיינל 8 באתונה
הפועל ירושלים בפיינל 8 באתונה | הפועל "בנק יהב" ירושלים

על היעדר ההכנה והחתמת ניקוס פאפאס: "זה ברור שקבוצות משתפרות עם הזמן ונראות הרבה יותר טוב אחרי חודשיים-שלושה. אני שמח שיש לנו את פאפאס איתנו ואני לא יודע לומר כמה הוא יוכל לעזור לנו אחרי ארבעה-חמישה אימונים, אבל אנחנו מאוד גאים שהוא פה איתנו. ההנהלה עשתה מאמץ גדול לצרף אותו אחרי הפציעה של ג'ייקובן בראון וזה נהדר שהוא כאן איתנו".

לסיום הוסיף קטש על הגעגוע לקהל: "אנחנו מתגעגעים לאוהדים. במיוחד לקהל שלנו, אבל בכלל לאוהדים ביציעים. יש מדינות שבהן מאשרים להכניס קהל לאולמות וזה משמח, אבל בישראל יש קשיים עם הקורונה ואנחנו רוצים להיות אופטימיים ולהאמין שתוך 6-8 שבועות נוכל גם אנחנו לשחק מול קהל ביתי. כשחקן כדורסל לשעבר ואוהב ספורט מושבע, האוהדים הם הסיבה העיקרית שאנחנו משחקים. כשנעלה מחר על הפרקט, נחשוב על הקהל שלנו, נדע שהם מעודדים אותנו ורוצים שננצח ואנחנו נשחק בשבילם".

הקפטן הפצוע, ג'ייקובן בראון, הוסיף: "אנחנו נהנים מהמעמד, הגענו לכאן כבר ביום שבת ואנחנו רוצים לפתוח עם ניצחון. אני אמנם לא יכול לשחק בחודשיים הבאים, אבל אני שומר על אופטימיות ותומך בחברים שלי. הייתה לנו עונה נהדרת ואני כאן כדי לתמוך בחברים, לעודד אותם ולהיות בשבילם".

הגארד טאריק פיליפ הוסיף: "המאמן עושה עבודה טובה בדוח"ות הסקאוטינג, הסביר לנו את הפרטים הקטנים שנצטרך לבצע כדי לנצח את המשחק. התכוננו לזה לאורך כל הקיץ, אתה ניגש לזה כמו לכל משחק כי אתה תמיד רוצה לנצח. פשוט נצטרך להיות מרוכזים בתכנית המשחק שלנו, לשחק חזק, להתמקד בשחקנים המרכזיים שלהם ובנטיות שלהם".

"למדנו אותם המון אז אנחנו מכירים את המהלכים הבסיסיים שלהם. האווירה מצוינת, יש פה חבורה מעולה של אנשים וגם עם החדשים שהגיעו, זה מרגיש כאילו הם כאן מההתחלה". עידן זלמנסון סיכם: "מוכנים ויודעים מה צריך לעשות כדי להשיג תוצאה טובה. נגיע בשיא הכוח, אנחנו מודעים למעמד ולחשיבות המשחק הזה. נעשה הכל ואני מקווה שננצח".

"מרגישים את הדריכות אצל כולם, בורגוס קבוצה טובה מאוד ואנחנו צריכים באמת לתת את המשחק הכי טוב שלנו כדי לנצח. כולם מאוד מוכנים ואני סומך על החברים שלי לקבוצה ובטוח שנעשה עבודה טובה. כדי לנצח בעיקר נצטרך לשחק מאוד אגרסיבי, להיצמד לתכנית המשחק ולבוא מוכנים בראש".

עידן זלמנסון | הפועל ירושלים, רשמי

מאמן בורגוס, ז'ואן פניארויה: "אנחנו קבוצה צעירה ופחות מנוסה באירופה, אבל הגענו לשלב שמונה האחרונות וזה מאוד חשוב לנו ומשמעותי עבור האוהדים. אנחנו נפגוש מחר קבוצה נהדרת, אבל הרעיון שלנו הוא לשחק את המשחק שלנו ובתקווה לנצח. זה נכון שאנחנו התחלנו את הליגה ושהיה קשה לצפות בהפועל ירושלים כי היא טרם החלה את העונה, אבל יש לנו בתקווה שלושה משחקים לפנינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי