לא הגיעה למשחק: חולון הפסידה 79:69 למינסק

סטפנוס דדאס | ברני ארדוב

לאחר ההפסד מול גלבוע/גליל בליגה, הקבוצה של דדאס נראתה אנמית מאוד נגד הבלארוסים, ומלבד מגי (20 נק') ומיילס (18), אף שחקן לא הצליח להתמודד מול היריבה

(גודל טקסט)

הסגל החסר של הפועל חולון במשחקים האחרונים מתחיל לעלות לה ביוקר. אחרי ההפסד מול גלבוע/גליל ביום שבת האחרון, הסגולים הפסידו הערב (שלישי) 79:69 מול צמוקי מינסק בליגת האלופות של פיב"א.

ללא ווילי וורקמן וריצ'ארד האוול הפצועים, הקבוצה של סטפאנוס דדאס ידעה שאם תנצח הערב היא תעשה צעד גדול לעבר שלב שמינית הגמר, זאת לאחר הניצחון על שולה הצרפתית לפני שבוע בדיוק. גם עודד ברנדווין נעדר מהמשחק עקב פציעה, אך הבשורות הטובות הגיעו מכיוונו של יוגב אוחיון, שהתאושש וחזר.

שתי הקבוצות לא הציגו כדורסל גדול במהלך המשחק, אך לצערה של חולון היא נראתה אנמית מאוד. מלבד טיירוס מקגי (20 נקודות) ואייזאה מיילס (18), השחקנים בצהוב-סגול פשוט לא הצליחו להתמודד מול הבלארוסים, נקלעו לפיגור כבר בפתיחת המשחק, אשר ממנו הם גם לא חזרו.

מקגי. מלבדו, אף שחקן לא הגיע למשחק | ברני ארדוב

הרבע השלישי במשחק היה חלש במיוחד מצד שתי הקבוצות, והוא הסתיים ב-12:16 לטובתה של מינסק, כולל שלשה על הבאזר אשר קבעה יתרון שיא של 44:63. במהלך הרבע הרביעי מינסק השלימה ריצת 0:9 נוספת אשר קבעה שיא חדש – 53:76 לטובתה, חולון מצידה רק צימקה בגארבג'-טיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי