בתום משחק צמוד: הפועל ירושלים הפסידה 75:73 לאיגוקאה

סולימאן בריימו | האתר הרשמי של ליגת האלופות

הקבוצה של קטש כבר חזרה מהפרש דו ספרתי במחצית הראשונה, אך לא הצליחה להשלים מהפך והסתבכה בתחתית הבית. יום גדול של בריימו עם 29 נק' ותשעה ריב' לא הספיק. הקבוצות ייפגשו שוב ביום חמישי באותו אולם בבוסניה

(גודל טקסט)

אחרי שהעפילה לרבע גמר גביע המדינה על חשבון הפועל באר שבע, ועם הפסד אחד בעשרת המשחקים האחרונים, הפועל ירושלים הפסידה הערב (שלישי) 75:73 לאיגוקאה הבוסנית באלכסנדרובץ' לאחר סיום מותח במיוחד, למרות יום גדול של סולימאן בריימו שקלע 29 נקודות והוריד תשעה ריבאונדים. מחרתיים, שתי הקבוצות ייפגשו שנית באותו האולם, כשהקבוצה הישראלית תיחשב לקבוצה המארחת.

הסל הראשון שנקלע הערב הגיע אחרי דקה וחצי ארוכות עם שלשה של סולימאן בריימו, שסימן על הבאות מבחינתו, והבוסנים הגיבו מייד עם ריצת 0:11 בדרך ל-12:20 לטובתם עם סיום הרבע. הרבע השני התחיל בצורה רעה עבור הירושלמים שכבר נקלעו לפיגור דו ספרתי אך הצליחו לצמצמו ולהוריד את התוצאה ל-38:40 לאורחים בהפסקה.

האדומים הצליחו לעלות ליתרון קטן עם פתיחת הרבע השלישי אך לא הצליחו לשמרו ורדפו אחרי הבוסנים בהפרש קטן עד לסיומו, 55:57 למארחים. עשר הדקות האחרונות היו צמודות מאוד, אך חניכיו של עודד קטש לא הצליחו לבצע את המהפך המיוחל והמשחק הסתיים בתוצאה 75:73 למקומיים. מצבם של האדומים הסתבך בעקבות ההפסד, שהיה השני משלושה משחקים, נותרו במקום האחרון בבית ויהיו חייבים לנצח מחרתיים את הבוסנים כדי לשמור על סיכוי ריאלי להעפיל לשלב הבא.

תמיר בלאט | האתר הרשמי של ליגת האלופות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי