האריס בספק לא.א.ק. דיווח: דדאס מועמד לפנאתינייקוס

סטפנוס דדאס | לירון מולדובן

מאמן הפועל חולון, שמבוקש על ידי מועדון הפאר, דיבר לקראת המשחק הקריטי מחר בליגת האלופות: "אנחנו שולטים בסיכויים שלנו לעלות שלב". הרכז יעבור טיפולים ובדיקה כדי לבחון אפשרות לכלול אותו בסגל

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון תארח מחר (שלישי, 18:00) את א.א.ק אתונה היוונית במסגרת ליגת האלופות בכדורסל ובקבוצה עדיין מקווים שיצליחו להכשיר את סי.ג'יי האריס, שהצוות הרפואי פועל כדי לנסות להזכירו ובמקביל הוא יעבור בדיקה כדי לראות אם ריאלי שהוא ייקח חלק במשחק.

בינתיים, בתקשורת היוונים מדווחים שחולון עשויה לאבד בקרוב את המאמן שלה, סטפאנוס דדאס, שמועמד להצטרף לשורות פנאתינייקוס הגדולה שפיטרה היום את מי שהדריך אותה מאז פתיחת העונה, גאורגיוס וובוראס, וכאמור מעוניינת בדדאס שמחזיק כמובן בחוזה בשורות הסגולים. מאמן נוסף ששמו הוזכר הוא סוטיריס מאנולופולוס.

דדאס לא התייחס לדיווחים וסיפר על הדריכות לקראת המשחק מחר: "המשחק מול א.א.ק הוא משחק מכריע ביותר עבורנו. נותרו לנו שני משחקים ואנחנו מודעים לעובדה שאנחנו שולטים בעתיד שלנו במפעל ובסיכויים שלנו לעלות. זה הולך להיות קרב, אבל אני בטוח שאנחנו מגיעים במצב מנטלי מצוין בנוסף למומנטום שיש לנו – בחודש וחצי האחרונים אנחנו עם עשרה ניצחונות ואלו דברים שייתנו לנו דחיפה לניצחון חשוב נוסף".

עוד אמר דדאס לקראת א.א.ק: "בזה אחר זה אנחנו רוצים להגשים את כל היעדים שלנו. אחרי גמר גביע ווינר וההעפלה לפיינל פור גביע המדינה, אנחנו רוצים לעשות הכל כדי להעפיל לשלב הבא בצ'מפיונס ליג והמשחק מחר הוא משחק מפתח".

שחקן הקבוצה, כריס ג'ונסון, הוסיף: "במשחק באתונה היינו קרובים מאוד לניצחון ואיבדנו אותו ברגע האחרון. כבר מצאנו את השיטה והכלים שמתאימים לנו, אנחנו משחקים טוב ורוצים לשמור על המומנטום שלנו מהתקופה האחרונה. אנו מבינים שזה לא הולך להיות משחק, קל אבל אנחנו מוכנים לאתגר ונעשה וניתן את הכל כדי לנצח את המשחק הזה".

ג'ונסון. "מצאנו את השיטה והכלים שמתאימים לנו" | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי