בחסות עצמה: 71:77 גדול להפועל חולון נגד א.א.ק אתונה

שחקני הפועל חולון | ברני ארדוב

הסגולים ביצעו ריצה גדולה בסיום המשחק נגד היוונים ורשמו ניצחון חשוב בליגת האלופות של פיב"א, וכעת היא צריכה לנצח את שולה במחזור הנעילה כדי לעלות לשלב הבא. מגי כיכב עם 18 נק', ג'ונסון הוסיף 16 משלו

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון השיגה בשבוע שעבר ניצחון גורלי נגד צימוקי מינסק, והערב (שלישי) הצהובים-סגולים עשו זאת שוב, שהפעם הם גברו 71:77 את א.א.ק אתונה, זאת במסגרת המחזור החמישי בליגת האלופות של פיב"א. כעת, הקבוצה של סטפאנוס דדאס יכולה להבטיח את מקומה בשלב הבא אם תנצח במחזור הנעילה את שולה הצרפתית בחוץ.

ברבע הראשון נראה שהפועל חולון לא בתמונה. עם שתי שלשות בלבד ו-7 מ-20 מהשדה קשה להישאר בתמונה נגד קבוצה איכותית כמו א.א.ק, אך למזלם של הסגולים, הם הצליחו לקלוט שבעה ריבאונדים בהתקפה ולכן היו במשחק. הקבוצה מישראל גם קלעה על הבאזר וסיימה את הרבע הראשון בפיגור מינימלי, 18:19.

ברבע השני חולון כבר השתפרה משמעותית, הצליחה לעצור את ההתקפה של היוונים על 13 נקודות בלבד. טיירוס מגי (18 נק' במשחק) ומקסים דה זאו היו גם אלה שניהלו את ההתקפות חולון, והקבוצה של דדאס ירדה לחדרי ההלבשה ביתרון 32:38. במהלך הרבע השלישי חולון כבר השיגה יתרון דו ספרתי בעקבות יכולת גדולה של אייזאה מיילס מחוץ לקשת, אבל א.א.ק החלה לנגוס בהפרש, ואף לקחה אותו לעצמה ברבע הרביעי עם סלים גדולים של קית' לנגפורד ב"מאני-טיים".

דדאס מרוצה. ניצחון גדול של הפועל חולון | ברני ארדוב

שתי הקבוצות בהחלט היו במשחק ברבע המכריע, ומצב של 67:67 יצאה חולון לריצת 0:10, אשר למעשה סגרה את סיפור המשחק. בשניות הסיום ההפרש שיחק תפקיד, אך היוונים ויתרו על ההגנה והמשחק הסתיים ב-71:77 לחולון.

קלעים – הפועל חולון

טיירוס מגי (18 נקודות), כריס ג'ונסון (16 ו-13 ריבאונדים), מקסים דה זאו (12 ו-5 ריבאונדים), אייזאה מיילס (12), ווילי וורקמן (7, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים), ניב משגב (7), גיא פניני (5). פרדריק בורדיון (20:06 דקות) ועודד ברנדווין (01:40) קיבלו דקות ולא קלעו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי