לצערה של חולון: טורניר הפיינל 8 לא ייערך בארץ

גיא פניני ושחקני הפועל חולון | FIBA

למרות מאמצים גדולים של איגוד הכדורסל ומשרד הספורט, שלב שמונה האחרונות בליגת האלופות של פיב"א לא יתקיים בישראל: "נמשיך לנסות להביא ארצה אירועי כדורסל בינלאומיים יוקרתיים"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה להפועל חולון. הערב (שלישי) התבשרו הסגולים כי טורניר הפיינל 8 של ליגת האלופות של פיב"א (שעתיד להתקיים בין ה-5 ל-9 בחודש מאי) בו היא לוקחת חלק, לא יתקיים בארץ. כזכור, בתקופה האחרונה התנהל מאבק עיקש על זהות המדינה המארחת של התחרות, כאשר בסופו של דבר ישראל לא זכתה לכבוד.

למרות אי ההצלחה, באיגוד הכדורסל הישראלי אמרו: "איגוד הכדורסל מאוכזב מההחלטה שלא לקיים את טורניר הפיינל 8 של ליגת האלופות של פיב"א בארץ. בימים האחרונים האיגוד, משרד הספורט, אנשי הפועל חולון ורבים אחרים עשו מאמצים אדירים כדי להביא את  האירוע החשוב הזה ארצה. אנו משוכנעים שכמו שקרה לא מעט בשנים האחרונות, נמשיך להביא ארצה אירועי כדורסל בינלאומיים יוקרתיים, שיעזרו לקידום הכדורסל בארץ ולהנאתם של חובבי הכדורסל הרבים. בחודש יוני יתקיים בארץ טורניר מוקדמות אליפות אירופה 3×3 בהשתתפות 27 נבחרות זרות".

מי שנבחרה לארח את הטורניר היא ניז'ני נובגורוד, העיר השישית בגודלה ברוסיה. הקבוצה המקומית היא אחת מהקבוצות אשר העפילו לשלב המתקדם, כאשר אליה ואל הפועל חולון תצטרפנה סראגוסה, סן פבלו בורגוס וטנריפה הספרדיות, קרשיאקה הטורקית, שטרסבורג הצרפתית ונימבורק הצ'כית, אותה מאמן אורן עמיאל הישראלי.

סי.ג'יי האריס, סטפאנוס דדאס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי