דדאס מוכן לבורגוס: "יש מוטיבציה כי היא האלופה המכהנת"

סטפאנוס דדאס | ברני ארדוב

במסיבת העיתונאים לקראת רבע גמר ליגת האלופות, מאמן הפועל חולון דיבר על הרוטציה הקצרה ("במשחקי נוקאאוט זה יתרון, נותן ביטחון לשחקנים"), והחמיא לעומק של היריבה. וגם: מאמן הספרדים סימן שחקני מפתח בחולון

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

רגע האמת של הפועל חולון כבר כאן. במסגרת טורניר הפיינל-8 של ליגת האלופות של פיב"א, המתקיים בניז'ני נובגורוד שברוסיה, הסגולים יפגשו מחר (חמישי) במשחק רבע הגמר את מחזיקת הגביע, סן פאבלו בורגוס הספרדית. בטורניר הפיינל-8 של העונה שעברה, כזכור, הספרדים הביסו את הפועל ירושלים באותו השלב, וכעת הקבוצה של סטפנוס דדאס תקווה להימנע מתסריט חוזר.

מבחינתה של הנציגה הישראלית, מדובר בהופעה ראשונה בתולדות המועדון במעמד המכובד, אחרי כמה שנים של אכזבות והדחות מוקדמות. לאחר שבשלב הראשון היא העפילה מהמקום השני בבית, חולון התעלתה על כל הציפיות וסיימה בפסגת הבית בשלב השני, לפני ברינדיזי האיטלקית ולפני קרשיאקה וטופאש בורסה הטורקיות. במקרה בו הקבוצה של דדאס תצליח להפתיע את האלופה המכהנת, היא תפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין טנריפה הספרדית לבין שטרסבורג הצרפתית כבר ביום שישי.

ערב המשחק, ליגת האלופות פרסמה את חמישיית העונה במפעל ומי שנכלל בה הוא שחקנה של חולון – סי ג'יי האריס. לאחרונה נכלל הגארד בחמישיית המצטיינים בשלב הפלייאוף. ב-11 הופעות העונה, האריס רשם ממוצעים של 18.3 נקודות, 4.3 אסיסטים ו-44.8% לשלוש ב-32.2 דקות על הפרקט.

סטפאנוס דדאס | דני מרון

לקראת המשחק החשוב ביותר של העונה, מאמן חולון סטפנוס דדאס השתתף במסיבת עיתונאים חגיגית ובה התייחס למטרות שהיו למועדון בתחילת העונה: "המטרה המרכזית שלנו הייתה לעלות מהסיבוב הראשון, זה משהו שהקבוצה לא עשתה עד כה. מאז, המשכנו לנצח והיינו רעבים. הראינו שאנחנו יכולים לעשות דברים יפים. עשינו כמה ניצחונות חשובים, בעיקר בחוץ, וזה אפשר לנו להגיע למעמד הזה. עכשיו אנחנו מרגישים אפילו יותר רעבים ואנחנו רוצים להמשיך לעשות דברים יפים בתחרות. יש מוטיבציה כי אנחנו משחקים נגד האלופה המכהנת".

הרוטציה הקצרה, והאנרגיה שנותרה לאחר הזכייה בליגה הבלקנית: "אנחנו יודעים מהיום הראשון שבנינו את הקבוצה שתהיה רוטציה קצרה. במשחקי הנוקאאוט זה יתרון, כי גם אם אנחנו מתחילים את המשחק בפיגור 10:0 אני משאיר את אותם שחקנים על המגרש ואז הם אולי יקלעו את הסלים המכריעים. זה יכול לתת ביטחון לשחקנים, בהשוואה לקבוצת האחרות שמשתמשות ברוטציה ארוכה יותר. בסדרת פלייאוף זה מאוד קשה, אבל ב-40 דקות, ביום טוב ואולי ביום פחות טוב של היריבה, אפשר להפוך את זה ליתרון".

הדבר הכי מדאיג בבורגוס: "יש להם הרבה שחקנים שכל אחד יכול מהם להיות פקטור במשחק. אנחנו צריכים להיות מוכנים לכל אחד. כולם מדברים על ויטור בניטה ות'ד מקפאדן, על איך לעצור אותם. בסגל הארוך שלהם יש הרבה אקס-פקטורים שאתה לא מצפה להם. מה שיקרה לא יפתיע אבל צריך להיזהר מהסגל הארוך וצריך לראות איזה שחקן חם או מי פחות טוב".

גם מאמן הספרדים, ז'ואן פניירויה, סימן כמה שחקני מפתח אצל יריבתו: "יש את טיירוס מגי, סי ג'יי האריס ואת אייזיה מיילס שהוא קלעי שלשות נהדר. צריך לשלוט בקצב שלהם, בהגנה שלנו ובריבאונד. אנחנו מוכנים למשחק קשה".

אייזיאה מיילס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי