הגרלה קשה: ירושלים עם קרשיאקה, חולון עם ברינדיזי ודרושפאקה

גיא פניני, פרדי בורדיון | דני מרון

יריבות לא פשוטות לישראליות בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א: האדומים ישחקו גם נגד סטאל אוסטרוב ומנרסה, לסגולים תחכה יריבה מהמוקדמות. הפועל אילת תפגוש את פארמה במוקדמות

(גודל טקסט)

עונת 2021/22 תיפתח רק בעוד שלושה חודשים, אבל הנציגות הישראליות בליגת האלופות קיבלו כבר היום (רביעי) מושג כיצד היא תיראה מבחינתן. הפועל אילת שובצה למפגש עם פארמה הרוסית במוקדמות ואם תעבור את יריבתה תשחק בבית א' עם טנריפה וססארי. הפועל ירושלים והפועל חולון שובצו כראשי בתים בהגרלה שנערכה בז'נבה שבשוויץ; האדומים ישחקו עם סטאל אוסטרוב, מנרסה ופינאר קרשיאקה, הסגולים בבית ז' עם ברינדיזי, דרושפאקה ויריבה מהמוקדמות.

אילת, שחוזרת לזירה האירופית לראשונה מאז 1999, תידרש לעבור שלושה סיבובי מוקדמות, שייערכו כבר בספטמבר, כדי להיכנס לשלב הבתים. אם תעבור את פארמה, שהפסידה לעירוני נס ציונה בחצי גמר היורופקאפ בעונה שעברה, היא תשחק בסיבוב השני נגד לה מאן.

בגמר טורניר המוקדמות, אם יגיעו אליו, עשויים האילתים להיתקל בננו גינזבורג. קבוצתו, אלופת אוקראינה, פרומיטיי, תפגוש בסיבוב הראשון את לבסקי סופיה. אם תעבור אותה, היא תשחק בסיבוב השני נגד אופאבה, אותה מכיר הישראלי היטב מתפקידו כמאמן נבחרת צ'כיה ומימיו בנימבורק. המנצחות בשני חצאי הגמר יתחרו זו בזו על הכרטיס לשלב הבתים.

גם העונה, 32 המשתתפות יתחלקו בין שמונה בתים, שבכל אחד מהם ארבע קבוצות. עם זאת, השיטה השתנתה מעט: במקום כרטיסים מובטחים לקבוצות שבשני המקומות הראשונים, רק זו שתזכה בראש הבית תעפיל אוטומטית לטופ 16.

הקבוצות שבמקומות 3-2 יתחרו ביניהן בפלייאין, סטייל ה-NBA, על הכרטיס לשלב הבא. גם בטופ 16 ישובצו הקבוצות לארבעה בתים, שלאחריהם יתקיימו סדרות של הטוב משלושה רבע הגמר, והעונה תוכרע בפיינל פור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי