ניצחון לווריורס, הבולס הובסו אצל הקליפרס

גרין שואג. הסביר מה גרם להתעוררות
גרין שואג. הסביר מה גרם להתעוררות | צילום: AFP

34 של תומפסון לאלופה, קר שבר את לוח התדרוך. 93:120 לג'ורדן והחברים

(גודל טקסט)

הבולס קיוו להשיג ניצחון שני ברציפות, לראשונה מזה שלושה שבועות, אך לקליפרס היו תכניות אחרות והם השאירו את הניצחון בלוס אנג'לס עם 93:120 מוחץ. גולדן סטייט גרמה לסטיב קר להתעצבן אבל ניצחה במדיסון סקוור גארדן את הניקס וגם מיאמי במנצחות הלילה (בין ראשון לשני) ב-NBA.

 

לוס אנג'לס קליפרס- שיקגו בולס 93:120

הרבה שמות גדולים היו על המגרש, אך מי שעשה את ההבדל היו דווקא שחקני הספסל של הקליפרס, בראשותו של ג'מאל קרופורד עם 26 נקודות, שהובילו את הריצה של המארחים במחצית השנייה וסגרו את הסיפור כבר בתחילת הרבע הרביעי.

 

  • לברון ג'יימס: האיש שאיחד את עם ישראל

 

פרד הויברג, בעונתו הראשונה בליגה כמאמן ראשי, מתקשה לעשות את המעבר מהמכללות והבולס נמצאים בפיגור של שמונה משחקים מקליבלנד המובילה. ההתקפה של שיקאגו אומנם נראית טוב יותר מהימים של טום ת'יבודו, אך ההגנה אפילו לא מזכירה את הימים בהם היתה אימת הליגה.

 

דיאנדרה ג'ורדן בלט בשורות הקליפרס שסופרים כבר ניצחון רביעי ברציפות. הסנטר סיים עם דאבל-דאבל מפלצתי של 17 נקודות ו-20 ריבאונדים, ג'יי. ג'יי. רדיק הוסיף 21 משלו. ג'ימי באטלר הוביל את הבולס עם 23 נקודות, דריק רוז עורר געגוע לימים עברו עם 20 משלו.

 

רוז. עורר געגוע (AFP)

 

ניו יורק ניקס – גולדן סטייט ווריורס 116:95

"הוא שבר את הלוח אחרי שזרק אותו", ניסה דריימונד גרין להסביר מה גרם לשינוי אצל האלופה שלא ממש הרשימה מול הניקס. ככה זה כשסטף קרי מסתפק רק ב-13. מי שהוביל את ההתעוררות היה קליי תומפסון שתפר 34, דריימונד גרין הוסיף 20 ו-10 ריבאונדים והווריורס סיפקו עוד ניצחון ששיפר את המאזן ל-4:44. אצל הניקס היה זה כרמלו אנתוני שסיים עם 24 ו-10 ריבאונדים כשקריסטפס פורזינגיס תרם 14.

 


קרי. הסתפק ב-13 בלבד (AFP)

 

מיאמי היט – אטלנטה הוקס 87:105

חמישה קלעים עם דאבל פיגרס הוליכו את ההיט לניצחון בין שתי יריבות צמודות בטבלת המזרח. 18 של כריס בוש ו-17 של דוויין ווייט ושל לואל דנג כל אחד, הוליכו את ספולספטרה ואילו מנגד פול מילסאפ קלע 17 ביום בו אחיו ערך בכורה במכבי תל אביב. אל הורפורד הסיף 17 משלו להוקס הלא יציבים.

 

עוד תוצאות

אורלנדו מג'יק – בוסטון סלטיקס 114:119

 

דאלאס מאבריקס – פיניקס סאנס 78:91

 

פורטלנד בלייזרס – מינסוטה טימברוולבס 93:96

 

לוס אנג'לס לייקרס – שארלוט הורנטס 82:101

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי