דיון תומפסון בדרך להפועל י-ם?

|

הגבוה האמריקאי, שיסיים בשבוע הקרוב את העונה בסין, קרוב לסכם את תנאיו בבירה

(גודל טקסט)

מאת: מערכת ספורט2         צילום: Gettyimages

 

האם הפועל ירושלים בדרך לשינוי נוסף? הקבוצה מהבירה נמצאת במו"מ מתקדם עם הפורוורד-סנטר האמריקאי, דיון תומפסון (26, 2.04 מ'), שעשוי לחזק את הקו הקדמי בשלבים המכריעים של העונה. אם וכאשר יחתום, עדיין לא ברור אם יבוא במקום ג'וזף ג'ונס או טוני גפני, או אולי אפילו בנוסף אליהם, כפי שהיה עם פופס מנסה-בונסו.

 

 

תומפסון, בוגר אוניברסיטת צפון קרוליינה המפוארת, שיחק בעבר באיקארוס היוונית, אולימפיה לובליאנה הסלובנית, אלבא ברלין ובאיירן מינכן הגרמניות ובקיץ האחרון הוזכר כמועמד למכבי ת"א. בימים אלו משחק האמריקאי בליאונינג פליינג לפרדס הסינית, שנמצאת בשוויון 2:2 בגמר הפלייאוף עם האלופה בייג'ין דאקס, בה מככב סטפון מארברי. המשחק החמישי ייערך היום בבייג'ין, לפני שהסדרה תשוב לליאונינג למשחק 6 ובמידת הצורך גם 7.

 

 

 

תומפסון רושם העונה 19.0 נקודות, 8.3 ריבאונדים ו-0.9 חסימות ב-28 דקות למשחק, כשהוא מדייק ב-58% מהשדה ו-69% מהקו. לצידו מככב שחקן האן.בי.אי לשעבר לסטר הדסון, עם 31.3 נקודות, 7.7 ריבאונדים ו-7.0 אסיסטים למשחק, כדי ללמדכם על הקלות בה משיגים האמריקאים שורות סטטיסטיות מטורפות בליגה.

 

הגבוה, שזכה בעבר באליפות המכללות, בגביע הסלובני ואשתקד באליפות גרמניה, הצטיין ביורוליג לפני שנתיים במדי אלבא עם 12.0 נקודות למשחק, אך אשתקד ירד ל-7.3 נקודות. הוא נחשב לסנטר נמוך ופיזי באירופה, עם יכולת ריבאונד סבירה ויד טובה מחצי מרחק. בשנים האחרונות הוא הוזכר כמועמד למספר קבוצות בארץ וכבר היה על הכוונת של ירושלים בעבר.

 

בינתיים ממשיכה הקבוצה בהכנות למשחק החוץ מול מכבי ת"א ביום שני, אליו תופיע ללא ג'ונס הפצוע שמושבת מאימונים בשבוע האחרון. דרווין קיצ'ן צפוי להירשם במקומו למשחק כזר החמישי, על אף שעדיין לא נמצא בכושר משחק מלא. האדומים מבינים שאין סיכוי לסגור את הפער מהצהובים בטבלה, אך מעוניינים להעביר מסר מתקן אחרי התבוסה הכואבת בגמר גביע המדינה.

 

There is joy in life that comes from encounters with new experiences. Enjoyed walking the Great Wall today, truly an unbelievable experience.. #TheGreatWallOfChina #Travel #Explore #China #Asia #GreatWall #Joy #Life #Culture #NewExperience 

A photo posted by Deon Thompson (@dethompson9) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי