מכבי ת"א מציגה: ה"יורו קלאסיק"

שמעון. שותף לעוד תקדים
שמעון. שותף לעוד תקדים | צילום: עדי אבישי

הצהובים יפגשו באוקטובר את מילאנו במפגש האירופי הראשון על אדמת ארה"ב

(גודל טקסט)

המסעות של מכבי ת"א בארה"ב בפגרה והמפגשים מול קבוצותNBA  הן כבר עניין שבשיגרה. אך בחודש אוקטובר הקרוב ישתתפו הצהובים במשחק הראשון "על טהרת הכדורסל האירופי" שיתקיים בארצות הברית, כאשר יתמודדו עם מילאנו במפגש שזוכה לשם "היורו קלאסיק".

 

בהודעה משותפת שהוציאו הצהובים ביחד עם המועדון האיטלקי והיורוליג, נמסר כי שתי הקבוצות ייפגשו פעמיים. ב-1 באוקטובר (יום חמישי) ביונייטד סנטר בשיקגו. וכעבור שלושה ימים (4 באוקטובר, יום ראשון) יעלו שוב על הפרקט, הפעם של המפורסם בעולם – מדיסון סקוור גארדן – בניו יורק. יהיה זה משחקה השלישי של מכבי באולם הידוע אחרי שמילאה אותו גם ב-2007 וגם ב-2009. ואף פתחה בעיר משרדים כחלק מתכנית ההתרחבות הגלובלית של המועדון.

 

 

"מכבי גאה להוסיף עוד פרק להיסטוריה המכובדת שלה עם ארה"ב ולהמשיך להוות גורם חשוב ומוביל בתהליך הגלובליזציה של הכדורסל", אמר המנכ"ל דני פדרמן. "אנו תמיד רואים אלפי אוהדים של מכבי מגיעים למשחקינו בארה"ב, כפי שקרה גם בביקור באוקטובר האחרון בברוקלין ובקליבלנד. אנחנו שמחים לתת הזדמנות לאוהדינו הרבים בארה"ב ולקהילה היהודית-אמריקאית החזקה בניו-יורק ובשיקגו לצפות בנו מקרוב, בבית שלהם".

 

"אחרי שנים רבות בהן שלחנו קבוצות יורוליג לשחק בארה"ב, אנו נרגשים מכך שלראשונה שתי קבוצות אירופאיות ישחקו זו מול זו על אדמת ארה"ב", אמר נשיא היורוליג, ג'ורדי ברתומאו. "אנו בטוחים שהקהל האמריקאי ייהנה מסגנון הכדורסל הייחודי של היורוליג ומהאיכויות שמכבי ומילאנו, שתי קבוצות אירופאיות מפוארות, יביאו למגרש".

 

מדובר בשניים מהמועדונים הכי גדולים ביבשת. הצהובים זכו 6 פעמים בגביע אירופה, בעוד מילאנו 3 פעמים כולל פעמיים על חשבונה של מכבי ב-1987 ו-1988. בסך-הכל נפגשו עד היום מכבי ת"א ומילאנו 26 פעמים ראש בראש כאשר המאזן הוא שיוויון מוחלט: 13-13. שני משחקים אלה יהיו חלק מהמסע העולמי המסורתי של היורוליג, EUROLEAGUE WORLD TOUR   שייצא לדרך זו השנה ה-13 ברציפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי