קופל ניצח בבחירות: "זה הישג גדול מבחינתי"

|

סאגת הבחירות באיגוד הכדורסל הגיעה לסיומה לאחר שהיו"ר הזמני של איגוד , אבנר קופל נבחר להיות האיש החזק באיגוד הכדורסל עם 1,174 קולות שהן 76 אחוזים מסך הקולות. סיעת עוז ושרף יזכו ל-9 נציגים בהנהלת האיגוד

(גודל טקסט)

מאת: ערן ויצמן               תמונה: מנהלת בליגה

                 

אחרי לא מעט חילופי האשמות, שיחות בבתי משפט והטחת הרבה רפש ולכלוך אחד בשני הסתיימה הערב (רביעי) אחת הסאגות הארוכות של הקיץ. אבנר קופל נבחר הערב ליושב ראש החדש של איגוד הכדורסל ועל פי ספירת הקולות הראשונית עולה כי ראש מנהלת הליגה ומי שעומד בראש חמשת המרכזים זכה בסך הכל ב-76 אחוזים מהקולות.

 

קופל זכה בבחירות הללו ל-1,174 קולות לעומת צביקה שרף ראש סיעת עוז זכה ל-374 קולות. אם אכן אילו יהיו המספרים הסופיים של הבחירות הללו תחזיק סיעת מכבי, הפועל, בית"ר, אס"א, ואליצור הסיעה המאוחדת בראשה עומד אבנר קופל 30 חברי הנהלת איגוד הכדורסל לעומת תשעה חברים בלבד של סיעת עוז בראשה עומד צביקה שרף.

 

מדובר בהישג לא מבוטל של חברי סיעת עוז כשההערכה המקודמת דיברה על ארבעה נציגים שלהם בלבד בהנהלת איגוד הכדורסל.

 

הקולות נספרו על ידי וועדת קלפי הכוללת את עורך הדין ברוך כצמן, נציגי סיעתו של קופל משה קליסקי , אורה גלזר , יאיר שרון וצבי ליבר נציגי סיעת עוז בראשות צביקה שרף. התוצאות הללו ימשיכו את שליטתו הגדולה של אבנר קופל במוסדות איגוד הכדורסל לעומת ששרף ונציגי סיעת עוז ינסו לשנות דברים בתוך הנהלת איגוד הכדורסל. הבחירות לאיגוד הכדורסל היו אירוע היסטורי וזאת אחרי שלראשונה נערכו בחירות חשאיות ללא יפויי כוח כפי שנערכו בעבר.

 

קופל אמר לאחר הניצחון:" זה הישג גדול מבחינתי. אני רואה בזה אמון רב. אמרתי לסיעת עוז שמה שהיה היה ושכולנו צריכים ללכת לטובת הכדורסל עכשיו. היו דברים הזויים במערכת הבחירות הזו, וזה לא צריך להיות חלק מהספורט. לצערי כולם נגררו לתוך זה אבל מה שהיה היה. אנחנו פותחים דף חדש. 4 שנים לפנינו ואנחנו נעשה דברים טובים ואני מניח שהישיבות יהיו מסודרות. אני לא רואה בסיעת עוז מיעוט שאני צריך לדכא, להפך. אני בא לטובת הכדורסל הישראלי."

 

המועמד השני שהספיד בבחירות , צביקה שרף אמר: "אני רוצה להודות לכל מי שתמך בי,  25 אחוז מהקבוצות בארץ תמכו בנו ועשינו הסטוריה. כל המרכזים התעוררו והיום הגיעו ל-95 אחוזי להצבעה. כולם ידעו שזה לא ריאלי שאני אהיה יו"ר האיגוד. נאבקתי נגד כולם. היה לי את אורנה אוסטפלד שנלחמה ואנשים עשו פה יומם וליל בשביל הכדורסל. אתרום ככל שאוכל וכרגע אנחנו באופוזיציה. לא אתן שידרסו אותנו. לפעמים צריך להרים את הקול ולהלחם על האמת למען הכדורסל. אני לא ילד בן 18 אני יודע לדבר וגם לספוג. נעשו פה דברים שלא נעבור עליהם בשקט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי