רשמית וסופית: גלבוע/גליל ירדה ללאומית

שחקני גלבוע נפרדים
שחקני גלבוע נפרדים | צילום: אודי ציטיאט

הפסידה לחולון (87:82) ונשרה 5 שנים אחרי האליפות. הרצף של י-ם נקטע

(גודל טקסט)

חמש שנים אחרי שזכתה באליפות, ירדה הערב (שני) גלבוע/גליל לליגה הלאומית. ומי שחתום על ההפסד שחרץ את גורלה הוא לא אחר מאשר גוני יזרעאלי, מגיבוי הזכייה ב-2010, שהוביל את הפועל חולון לניצחון 82:87 בגן נר.

 

מראות של בכי לא נראו, כי הכתובת היתה על הקיר במשחק שבועות לא מעטים. שחקני העמק קיבלו את ההפסד בשוויון נפש. חולון,  שהצליחה לחזור העונה למאזן חיובי (16 ניצחונות מול 15 הפסדים), תנסה עד לסיום לשפר עמדות בפלייאוף. לורנס באוורס במשחק החזרה שלו היה מצוין עם 13 נק', כמו גם שון אוונס (19 נק') ואייזיק רוזפלט עם דאבל דאבל נוסף (13 נק' ו-11 ריב').

 

 

הניצחון של חולון עשה טוב לא רק לה, אלא ובעיקר למכבי אשדוד שהבטיחה אמש מבלי ששיחקה עונה נוספת בליגה הבכירה.

 

שחקני גלבוע/גליל אחרי ההפסד (אודי ציטאט)

 

טישמן מודה לקהל (אודי ציטאט)

 

בני הרצליה – הפועל ירושלים 96:100

 

לאחר שבעה ניצחונות רצופים, הפסידה הערב הפועל ירושלים בהרצליה 100:96 במה שעשוי למנוע ממנה לסיים את הליגה במקום הראשון. הניצחון של הרצליה, קירב אותה משמעותית להתברג בין קבוצות הפלייאוף העליון.

 

יובל נעימי, אקס ירושלים, הבטיח את ניצחון קבוצתו בשלשה גדולה 30 שניות מהסיום שקבעה 90:96 למקומיים. פער אותו האורחת לא יכולה הייתה להדביק. משחק ענק של דונטה סמית' (27 נק', 7 ריב' ו-7 אס') וליאור אליהו (26 נק'), לא הספיק מול ג'וליאן רייט (21 נק' ו-14 ריב'). רייט יחד עם תרומה של 35 נק' מצד הישראלים, עשו טוב למאמנם מיקי גורקה, שרק אתמול התבשר על המשך עבודתו בקבוצה גם בעונה הבאה.

 

נעימי. בסוף זה הצליח לו (עדי אבישי)

 

סמית'. משחק מעולה שלו לא הספיק (עדי אבישי)

 

רייט. עוד דאבל דאבל, עוד ניצחון (עדי אבישי)

 

במשחק נוסף, הפועל אילת ניצחה בביתה את מכבי ראשל"צ 68:72, והיא חזק במאבק על המקום השלישי בטבלה על חשבון המפסידה, שבמחזורים האחרונים מאבדת גובה.

 

אדריאן יוטר, אקס ראשל"צ, הוביל את המקומיים עם 12 נק' ו-10 ריב'. במשחק שבו ניצן חנוכי מסיים ללא נק', קשה לדרוש מהקבוצה של שרון דרוקר לנצח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי