אולימפיאקוס ניצחה עם הבאזר וזכתה באליפות

אין דברים כאלה
אין דברים כאלה |

ספאנוליס, כמובן, קבר שלשה אחרי שתי הארכות מול פאו. פרישה כואבת לדיאמנטידיס

(גודל טקסט)

ואסיליס ספאנוליס, הווינר הגדול ביותר של הכדורסל האירופי, עשה זאת שוב. הגארד הוותיק (33) סידר אליפות שניה ברציפות לאולימפיאקוס ו-12 בתולדות המועדון, והוא עשה זאת בצורה הכי דרמטית ומתוקה שיכולה להיות – עם שלשה מדהימה על הבאזר.

עם יתרון 1:2 בסדרת הגמר, האלופה המכהנת הגיעה למשחק חוץ אצל היריבה המושבעת, פנאתינייקוס, שחיפשה להישאר בחיים. כיאה לדרבי הלוהט של הכדורסל היווני ולמשחק של להיות או לחדול, הקבוצות הלכו עד הקצה במפגש הרביעי.

אחרי שלא הושגה הכרעה בתום 40 דקות, וגם לא אחרי 5 דקות של הארכה, אולימפיאקוס ופאו נכנסו להארכה שניה. במצב של 79:81 לזכות הירוקים-לבנים הכדור הגיע לספאנוליס, שצלף שלשה מטורפת על הראש של דיאמנטידיס והביא אליפות נוספת לקבוצתו. מכיוון שהמשחק היה באולם של פאו, שחקני אולימפיאקוס נסו על נפשם ממש עם הבאזר, זאת כדי לא לחגוג על הראש של היריבה המושבעת ולעורר מהומה רבתי. 

ספאנוליס האדיר הוביל את קלעי האלופה עם 25 נקודות, אבל הוא לא היה הסיפור הגדול היחידי במשחק. דימיטריס דיאמנטידיס, אחד הגארדים הטובים ביותר בתולדות הכדורסל האירופי, נפרד מהענף בצורה הכי כואבת שיש. הוא קלע עם 15 נקודות, קלט 6 ריבאונדים ומסר 6 אסיסטים, אך לרוע מזלו זה לא הספיק כדי לכפות משחק 5 ומכריע בגמר הפלייאוף ביוון.


נפרד מהענף בצורה כואבת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי