לא רק על דשא: ריאל ניצחה 86:91 את ברצלונה

ריאל מדריד. החזירה את הצבע ללחיים של האוהדים
ריאל מדריד. החזירה את הצבע ללחיים של האוהדים |

בארסה הובילה ב-16 נקודות, אך ריאל עשתה מהפך ברבע הרביעי ונצמדה למקום השני

(גודל טקסט)

ריאל מדריד פיצתה במקצת על ההדחה מהיורוליג כשעשתה מהפך מדהים בקלאסיקו הספרדי בפלאו בלאוגראנה וניצחה 86:91 את ברצלונה. המארחת הובילה במשך רוב המשחק ועוד הגיעה להפרש של 16 נקודות, אבל משחק מצוין של טריי טומפקינס העניק לבלאנקוס ניצחון ראשון העונה על חבורתו של חאבי ויוואס.

 

הרבע הראשון היה בשליטה מלאה של הכחולים-אדומים, שנהנו מיום טוב של הסנטר אנטה טומיץ', שסיים עם 19 נקודות ו-88% מהשדה, וירדו ביתרון 17:26. ברבע השני מדריד ניסתה לחזור למשחק ועם שלשה של רודי פרננדס לקראת המחצית שמרה על יתרון תשע הנקודות.

 

הרבע השלישי נראה אותו הדבר, כשריאל ממשיכה לרדוף אחרי ברצלונה. פרננדס צלף פעם נוספת מעבר לקשת והוריד את ההפרש ל-6 נקודות בלבד, אך שלשה מוצלחת של האמריקני בראד אולסון השאירה את היתרון בעינו.


פרננדס. השאיר את ריאל בחיים (afp)

אלא שאז ריאל התעוררה. שלשה של טומפקינס 17 שניות לסיום הרבע החזירה את הצבע ללחיים של האוהדים הלבנים. ברבע הרביעי הסיפור נראה אחרת לגמרי כשהפאוור פורוורד, שקלע 25 נקודות וסיים עם 75% מהשדה, הוליך את קבוצתו לנקודה הפרש כחמש דקות לסיום.  

 

ג'ייסי קארול העלה את ריאל ליתרון ראשון מאז הרבע הפותח, שנשמר עד לסיום. ברצלונה ציינה הפסד שני תוך שלושה ימים, שערער את אחיזתה במקום הראשון בליגה. בשלישי היא תצא לרוסיה לקרב של הכל או כלום מול קובאן על הפיינל פור ובוודאי לא תוכל להרשות לעצמה להמשיך את הרצף השלילי. הבלאנקוס, מצדם, חזק במאבק על המקום השני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי