פיאניג'אני: "רוצים להתחרות ברמות הגבוהות של המפעל"

בשביל זה הוא הובא. פיאניג'אני
בשביל זה הוא הובא. פיאניג'אני | צילום: דני מרון

האיטלקי וירושלים ברביעי מול ולנסיה בפתיחת היורוקאפ: "המשחק הכי קשה"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים תחל ברביעי (21:30) את דרכה ביורוקאפ, כאשר תתארח אצל ולנסיה במחזור הראשון במפעל במפגש החמישי אי פעם בין השתיין (1:3 לספרדים בניצחונות).

 

האדומים מגיעים במומנטום חיובי, אחרי שניצחו את כל ששת משחקיהם בארץ עד כה (3 בגביע ווינר, 2 בליגה ואחד בגביע). אך עם כל הכבוד לזירה המקומית, בקיץ הונחת סימונה פיאניג'אני בבירה כדי לבסס את המועדון ברחבי היבשת, דבר שקודמו דני פרנקו לא הצליח לעשות בשנתיים שלו על הקווים.

 

 

בעוד פרנקו הוביל את ירושלים לאליפות ראשונה ב-2014/15, ועד גמר הפיינל-פור ב-2015/16, ביורוקאפ קבוצתו נכשלה. בעונה הראשונה לא עברה את הסיבוב הראשון אחרי מאזן נורא של 8-2, בשנה שעברה עברה את השלב המוקדם בקושי (5:5), ונכשלה לחלוטין בבית השני עם שישה הפסדים רצופים.

 

"אנחנו נרגשים להתחיל את הקמפיין", אמר פיאניג'אני שהדריך את סיינה פעמיים לפיינל-פור של היורוליג, "ההגרלה סדרה לנו את המשחק הקשה ביותר כבר בהתחלה, אבל זה יהיה מבחן טוב עבורנו. אנחנו רוצים להתחרות ברמות הכי גבוהות במפעל הזה, והיריבה שלנו ברביעי היא בהחלט אחת כזו".

 

"נרגשים להתחיל", פיאניג'אני (דני מרון)

 

ולנסיה נחשבת לאימפריה במפעל השני בחשיבותו באירופה. הספרדים זכו ביורוקאפ שלוש פעמים בעברם, כאשר האחרונה שבהן ב-2014. ולנסיה כבר החלה את דרכה העונה ביורוקאפ עם ניצחון 58:95 מוחץ על אולם הגרמנית, כאשר בויאן דובלביץ' המונטנגרי הוביל אותה עם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים.

 

"אנחנו במומנטום חיובי ונרצה שהוא ימשיך", אמר הקפטן יותם הלפרין. "מחכה לנו אחת הקבוצות הבכירות ביורוקאפ, מה שייאלץ אותנו להיות במיטבנו ולהישאר מרוכזים במשך 40 דקות כדי להיות בעמדה טובה בסיום".

 

"במומנטום חיובי", הלפרין (ערן לוף)

 

ליאור אליהו והרכש הכי גדול של האדומים בקיץ, אמארה סטודמאייר, חוזרים לסגל לאחר שנחו בניצחון על קריית גת בשבת. טראוויס פיטרסון יתמודד מול הקבוצה בה שיחק חלק מהעונה שעברה.

סטודמאייר ודאי יקווה להופעה טובה מזו האחרונה שלו. בבכורה הביתית שלו, במחזור הפתיחה בליגה, הוא הוגבל לשלוש נקודות בלבד (כולן מהקו) ו-6 ריבאונדים מול בני הרצליה, אם כי קבוצתו ניצחה בקלות (61:81). מול ולנסיה, ששברה את שיא היורוקאפ בריבאונדים בשבוע שעבר (45), פיאניג'אני יצטרך את הרכש הנוצץ אפקטיבי ואנרגטי.

מוכן לאירופה? אמארה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי