קטש: כאילו אנחנו חופרים בור כדי לצאת ממנו

קטש. הקהל האילתי מצביע ברגליים
קטש. הקהל האילתי מצביע ברגליים |

באילת נהנו מהקהל בניצחון על נהריה. הדר: "הסדרה מול ראשל"צ לא גמורה"

(גודל טקסט)

מכבי ראשל"צ נמצאת מרחק נגיעה מהפיינל פור אחרי שהשלימה היום ניצחון שני על מכבי חיפה, הודות ל-71:89 בבית מכבי שמנע מהירוקים ניצחון שלישי בחוץ על הכתומים וכעת מאלץ את רמי הדר ושחקניו לנצח את כל משחקי הסדרה הנותרים, אחרת המועמדת לאליפות תסיים את העונה מוקדם מהצפוי מבחינתה.

 

המאמן רמי הדר אמר בסיום: "זה הפסד ולהפרש אין שום משמעות. אני חושב שהיום הגענו למקומות יותר טובים ופשוט נפלנו על אחוזי הקליעה".

 

 

מכבי חיפה אמנם נכנעה ב-18 הפרש, אך התפרקה לאחר העבירה הרביעית שביצע רג'י באנקר במינוס שלוש נקודות הפרש, ועל כך אמר המאמן לאחר שבמועדון לא אהבו את השריקה: "לא אתייחס לזה גם הפעם. יש לי  את המחשבות שלי, אבל אני בטוח שהשופטים באים לעשות את הכי טוב".

 

הדר ושיבק. משוכנעים שהסדרה רחוקה מסיום (דני מרון)

 

לקראת משחק מספר 3 אמר לסיכום: "צריך לנצח. אני חושב שגם היום וגם בחמישי היינו לא רחוקים. נעשה את ההתאמות, הסדרה לא גמורה".

 

מנגד, המאמן המנצח אריק שיבק אמר: "אני חושב שלכל אורך המשחק, גם כשהובלנו ב-4-5 הפרש והם הצליחו לחזור, אנחנו שלטנו. ברגע שהידקנו עוד יותר את ההגנה על השחקנים המרכזיים, גרמנו לחיפה לעשות טעויות – וזו הייתה התכנית.

 

"ברבע האחרון הייתה הוראה שאם אפשר לתת את הגז, אז לעשות זאת כי מזה כבר אי אפשר לחזור. לשמחתי זה עבד", סיכם שיבק.

 

גם באילת עלתה הקבוצה המקומית ל-0:2 לאחר 77:80 דרמטי על עירוני נהריה, והמאמן עודד קטש נשאל על כך שמדובר היה כמעט בשחזור מדויק של המפגש הראשון בסדרה: "היום שברנו שיא, קיבלנו בחצי 52 נקודות ובמשחק הראשון 51. דיברנו על זה והראינו וידיאו, זה כאילו אנחנו מנסים לחפור לעצמנו בור כדי להראות כמה אופי יש לנו".

 

שמח על אווירת פלייאוף באילת (עדי אבישי)

 

על אווירת הפלייאוף באילת סיפר קטש: "אני האמת זוכר אווירה כזו, אבל אין ספק שקיבלנו את הקהל שלנו בחזרה. היו פה סדרות פלייאוף מאוד מרגשות בשנים הראשות שלי פה וגם היום היה אחד המשחקים החשובים שלנו. לא הופתענו מהם, הם באו והראו שלא יהיה לנו קל ואני אומר את זה גם עכשיו ב-0:2. צריכים להגיע מאוד מרוכזים למשחק השלישי".

 

על השיפוט הוסיף בקצרה: "אני כבר לא ילד ויש לי כמה שנים טובות כשחקן וכמאמן. פלייאוף זה עצבים ואמוציות, ולפחות לגבי השופטים היום הם ידעו לנהל את הדבר הזה נכון, למרות הטענות. זה חלק מסדרות פלייאוף וכל אחד עושה את מה שהוא צריך בפסיכולוגיה כדי לעזור לקבוצה שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי