ראשון לציון ניצחה 56:69 את אורדאה

פתיחת עונה טובה. בן שימול
פתיחת עונה טובה. בן שימול | צילום: דני מרון

הכתומים עלו ל-0:2 בליגת האלופות אחרי ניצחון על הרומנים, 15 להיליארד

(גודל טקסט)

העונה הטובה של אלופת המדינה, מכבי ראשון לציון, ממשיכה עם ניצחון 56:69 על אורדאה הרומנית, שהעלה אותה למאזן 0:2 במסגרת ליגת האלופות של פיב"א, ומאזן 1:4 בכל המסגרות מאז תחילת העונה.

 

האלופה הייתה טובה בהרבה מהיריבה הרומנית מהרגע הראשון וטסה כבר בתחילת המשחק ל-2:10. אנתוני היליארד המשיך לצלוף מכל טווח, ויחד עם כדיר הכתומים סיימו את הרבע הראשון ב-10:22. הרומנים פתחו את הרבע השני בצורה טובה והצליחו לצמק את התוצאה ל-24:19, אך פטריק ריצ'ארד השאיר את הקבוצה של אריק שיבק בפער דו ספרתי, ויחד עם צ'ארלס תומאס הכתומים שוב פתחו פער ועלו ל-23:40. סל של הרומנים חתם את המחצית ב-25:40.

 

 

פער ה-15-20 נקודות נשמר גם לאורך הרבע השלישי, עד שחנוכי העלה את המארחים ל-33:55. הרבע עצמו הסתיים כשהאלופה מוליכה 38:59. הרבע האחרון היה כבר כולו גארבג' טיים, כשהפער כבר הגיע ל-26 נקודות. אדישות של הכתומים בהמשך המשחק אפשרה לרומנים לקצץ בפער בדקות הסיום. הקבוצה של שיבק תנוחו עכשיו מספר ימים, ובמוצאי שבת תצא למשחק חוץ באשקלון אצל מכבי קרית גת במסגרת המחזור הרביעי של הליגה. בעוד שבוע היא תטוס לטורקיה, שם תפגוש במשחק לא קל את קרשיאקה.

 

 

חנוכי, ריצ'ארד ושיבק. ראשל"צ כבר ב-1:4 העונה (דני מרון)

 

קלעו לראשל"צ: אנתוני היליארד (5 אסיסטים) 15 נקודות, כריס תומאס, ג'אבון מקריי (6 ריבאונדים) ופטריק ריצ'ארד (6 אסיסטים) 10 נקודות כל אחד, אלישי כדיר וניצן חנוכי 7 נקודות כל אחד, עידן זלמנסון 6 נקודות, אבי בן שימול (6 אסיסטים) 4 נקודות. נמרוד לוי שיחק ולא קלע.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי