אזרח למופת: סטודמאייר הוביל את ירושלים לרבע הגמר עם 64:84

אמארה סטודמאייר
אמארה סטודמאייר | דני מרון

הפורוורד, שרק היום קיבל תעודת זהות כחולה, כיכב עם 15 נקודות בניצחון הביתי על נפטונאס הליטאית בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות של פיב"א. תומאס תרם 13 נק' ו-8 אס'

(גודל טקסט)

אחרי ההעפלה של הפועל חולון לרבע גמר היורופקאפ לפני כ-24 שעות, וכשהיא במצב רוח טוב לאחר הענקת האזרחות לאמארה סטודמאייר, הפועל ירושלים התייצבה הערב (רביעי) למשחק נגד נפטונאס בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות של פיב"א כשהיא ביתרון 74:86 מהמשחק הראשון, ובתום 40 דקות בארנה ניצחה 64:84 ועלתה לרבע גמר המפעל השלישי בחשיבותו בכדורסל האירופי.

אחרי ההפסד למכבי תל אביב בתחילת השבוע, שקטע רצף של תשעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הירושלמים נתנו לאורחים להוביל את הקצב בפתיחה ורק לאחר מספר דקות, במצב של 9:10 לנפטונאס, השתלטו מחדש על המשחק. תמיר בלאט בסיוע סטודמאייר הובילו את הקבוצה, והרבע הראשון נגמר ב16:20 ביתי.

הפועל ירושלים שלטה גם ברבע השני, אם כי לא הצליחה להגדיל את ההפרש ליותר משבע נקודות ב-21:28 ושמרה על סקור נמוך לכל אורך המחצית. דשון באטלר הצטיין, ליאור אליהו עשה עבודה טובה בהגנה וגם נתן כמה סלים מרשימים ובסיום המחצית האדומים שמרו על המרחק עם 29:36.

סטודמאייר. מעתה קראו לו
סטודמאייר. מעתה קראו לו "יהושפט" (דני מרון)

אותו סיפור היה גם ברבע השלישי: החבורה של עודד קטש שלטה על הפרקט, אבל הליטאים לא נתנו לה לברוח. טיישון תומאס עם לייאפ נהדר העלה אותה ל-39:48, יתרון השיא שלה עד לאותה נקודה, ומשם המשיכה. סטודמאייר קלע עוד קצת כדי לפתוח פער דו ספרתי ולסיים את הרבע השלישי עם 50:63.

כשהיא יודעת שהשלב הבא כבר פחות או יותר בכיס שלה, הפועל התרכזה ברבע הרביעי בעיקר בהגדלת היתרון והגברת מצב הרוח לקראת המשחק הקשה בחולון בשבת הקרובה. בר טימור עם שתי שלשות רצופות וכמובן אמארה שהקפיץ את הקהל נתנו הצגה ועד הסיום התוצאה כבר עלתה ל-25 הפרש, והמשחק נגמר ב-64:84 חד משמעי שהעלה את האדומים לרבע הגמר בסטייל.

ביורופקאפ, נס ציונה לא הצליחה להמשיך את ההצלחות של הנציגות הישראליות והודחה בשמינית הגמר אחרי הפסד 81:76 לבאקן ברס הדנית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי