ספרד ניצחה את פולין 78:90 ועלתה לחצי גמר אליפות העולם

ווילי הרננגומס
ווילי הרננגומס | WANG ZHAO/AFP/Getty Images

חניכיו של סרג'יו סקאריולו יחזרו למעמד ארבע האחרונות לראשונה מאז 2006 ויפגשו את המנצחת בין אוסטרליה לצ'כיה. ריקי רוביו הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות עם 19 נקודות, ווילי הרננגומס הוסיף 18

(גודל טקסט)
לאחר שארגנטינה הפתיעה את סרביה, נבחרת ספרד פגשה היום (שלישי) את פולין ברבע הגמר השני באליפות העולם בכדורסל והבטיחה גם היא את מקומה בין ארבע האחרונות לראשונה מאז 2006, לאחר ניצחון XXXX. סרג'יו סקאריולו וחניכיו שמרו על מאזן מושלם בטורניר וכעת יחכו לגלות את זהות יריבתם בשלב הבא, שתגיע מהמפגש בין צ'כיה לאוסטרליה.


פולין, אחת ההפתעות הגדולות בטורניר, הייתה בפיגור לאורך כל המשחק למעשה, אך לא השכילה להישאר צמודה ליריבה העדיפה עליה ולא לתת לה לברוח. אחרי רבע ראשון שבו ירדה ביתרון 4, "לה רוחה" הצליחה לפתוח פער של 10 נקודות בזכות שלשות של חואן הרננגומס ורודי פרננדס, אבל הפולנים צימקו למינוס 5 עד ההפסקה.


שתי שלשות של פרננדס בפתיחת הרבע השני וסל נוסף של ריקי רוביו קבעו יתרון שיא לספרד, 44:58. דמיאן קוליג ואיי.ג'יי סלוטר השאירו את האדומים-לבנים במשחק מהצד השני. קבוצתו של מייק טיילור התקרבה עד לפיגור של ארבע נקודות בתחילת הרבע האחרון בזכות שלשה של סלוטר וסל של אדם ואצ'ינסקי, אבל רוביו עם שתי שלשות החזיר את הפער ל-13 לטובת נבחרתו כשלוש דקות לסיום וזה היה יותר מדי עבור פולין, שלא הצליחה לחזור וסיימה את הופעתה המכובדת מאוד בטורניר בשלב רבע הגמר.


ריקי רוביו סיים כקלע הבולט של המנצחת עם 19 נקודות, כאשר תשעת האסיסטים שלו הפכו אותו לשיאן בקטגוריה מאז 1994. ווילי הרננגומס הוסיף 18, רודי פרננדס 16, חואן הרננגומס 14 ומארק גאסול 10. איי.ג'יי סלוטר עם 19 ואדם ואצ'ינסקי עם 15 הובילו את המפסידים.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי