קמפאסו: "הוכחנו מה אנחנו שווים". מסי בירך: "ואמוס ארגנטינה"

פקונדו קמפאסו
פקונדו קמפאסו | Di Yin/Getty Images

כוכב נבחרת ארגנטינה חגג את ההעפלה לגמר: "הגנו כמו סוסים. אנחנו הפתעה רק לשאר העולם, לא לעצמנו". המאמן הרננדס: "הקבוצה הכי טובה שאימנתי. סקולה, שקלע 28 נק': "הכל אפשרי בגמר". הפרעוש החמיא באינסטגרם

(גודל טקסט)
נבחרת ארגנטינה בגמר אליפות העולם בכדורסל, לראשונה מאז 2002. מאנו ג'ינובילי הפעם ישב רק ביציע, אבל גם בלעדיו הנבחרת הדרום אמריקאית המשיכה בקמפיין המופלא שלה עם 66:80 על צרפת ותפגוש בגמר ביום ראשון את ספרד, הנבחרת היחידה מלבדה שלא הפסידה מתחילת הטורניר.


אחד המצטיינים במשחק, ולמעשה מאז שריקת הפתיחה של המונדובאסקט, הוא פקונדו קמפאסו. "ניצחנו בזכות עבודת ההגנה שלנו", אמר רכז ריאל מדריד, שקלע 12 נקודות, קטף שבעה ריבאונדים ומסר שישה אסיסטים. "הגנו כמו סוסים. ידענו שהם מכוונים לקלוע הרבה, עם ננדו דה קולו ואוון פורנייה, אבל עשינו הגנה טובה וידענו לנצל את הנקודות בהתקפה. אנחנו הפתעה? אולי לשאר העולם, אבל אנחנו יודעים טוב מאוד מה אנחנו שווים ובאנו להוכיח את זה".


"חייבים להבין את הממדים של זה", הוסיף קמפאסו, "העובדה שיש לנו שחקנים פחות מוכרים עוזרת לנו. אנשים צופים בנו ומתרגשים מאיתנו, ואחר כך באים לעודד אותנו. זה מדהים, אבל אנחנו חייבים להמשיך עוד קצת. חייבים לתת את הנשמה בגמר".




חברו של קמפאסו לנבחרת ולקבוצה ניקולאס לפרוויטולה הוסיף: "עשינו משחק נהדר, פשוט מחקנו אותם מהמגרש! צרפת זו נבחרת טובה, אבל אנחנו היינו טובים יותר. אנחנו לא רוצים להפסיק. עכשיו יש לנו את הגמר ואת ספרד, וכמה שהם חושבים שמגיע להם לנצח – לנו מגיע יותר".


המאמן סרג'יו הרננדס החמיא לשחקנים: "עם כל הכבוד לשאר, זו הקבוצה הטובה ביותר שאימנתי בחיי. עכשיו אסור לנו לאבד ריכוז. יש לנו מטרה וחלום שאנחנו חייבים להגשים. יש לנו שחקנים ברמה הגבוהה ביותר ואנחנו אמיצים. אני לא רוצה רק ניצחונות אלא גם משחקים טובים, והיום נגד צרפת לא נתנו להם סיכוי".


כוכב המשחק היה ללא ספק לואיס סקולה, הכוכב בן ה-39 שסיים את המשחק עם 28 נקודות ו-13 ריבאונדים. הקפטן, ששיחק בגמר ההוא ב-2002, אמר: "יש לנו סיכוי לזכות, גם נגד ספרד. הכל אפשרי". בסיום המשחק ירד אליו ג'ינובילי והאגדות חלקו חיבוק ארוך ומרגש.


הנבחרת הארגנטינאית סחטה מחמאות מרחבי העולם, ביניהן אחת משם גדול וחגיגי: ליאו מסי שיתף באינסטגרם שלו סרטון מהחגיגה של הכדורסלנים על המסך שלו וכתב: "בגמר! מדהים! מזל טוב שוב חבר'ה, ואמוס ארגנטינה!"


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

¡¡A LA FINAL!! ¡¡¡IMPRESIONANTE!!! ¡¡¡Felicitaciones una vez más, muchachos!!! ¡Vamos Argentina!

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי