התחלה טובה: הפועל ירושלים ניצחה 69:73 את בנדירמה

ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון | FIBA

זה הלך קשה מאוד עבור האדומים, שצלחו את משחק הפתיחה של ליגת האלופות בטורקיה. יכולת טובה של ג'ייקובן בראון (19 נק') וטיישון תומאס (16) פיצתה על מחצית ראשונה פושרת. ג'יימס פלדין סיים עם 3 נק' בלבד

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים פתחה היום (רביעי) את העונה האירופית שלה עם ניצחון 69:73 על בנדירמה הטורקית, במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. מחזיקת גביע המדינה הציגה יכולת ירודה מאוד במחצית הראשונה של ההתמודדות כמו יריבתה, אך ביציאה מחדרי ההלבשה השתפרה רבות והשיגה את הניצחון הראשון של קבוצה ישראלית במסגרת אירופית העונה.

עודד קטש פתח עם תמיר בלאט, סולימאן בריימו, טיישון תומאס, טרנט לוקט וג'יימס פלדין בחמישייה וראה בעיקר יכולת טובה של בלאט בדקות הראשונות, בהן הרכז חילק מספר אסיסטים חשובים ואף היה היחידי לקלוע בפתיחה, בדרך לשוויון 19 בתום הרבע הראשון. ג'יימס פלדין התקשה מאוד להיכנס למשחק, וכמו שתי הקבוצות על הפרקט, סיפק יכולת ירודה מאוד ברבע השני, שהסתיים ב-30:33 לטובת הישראלים, שכנראה לא יזכרו אותו לטובה.

ג'ייקובן בראון שעלה מהספסל היה מבין האחראים הבודדים שירושלים ירדה להפסקה ביתרון, ובפתיחת החצי השני השתלט לגמרי על המשחק עבור הקבוצה באדום, שהצליחה לברוח בעזרתו להפרש של שבע נקודות, בדרך ל-49:60 בסיום שלושה רבעים במערב טורקיה.

בלאט. יכולת טובה של הרכז במחצית הראשונה (פיב
בלאט. יכולת טובה של הרכז במחצית הראשונה (פיב"א, רשמי)

בנדירמה החלה לנגוס בפער שנפתח ברבע הרביעי, וחניכיו של קטש נראו מבולבלים מאוד. כשההפרש ירד לארבע נקודות בלבד, תומאס קלע סל חשוב מאוד שעצר את הריצה של המארחת. בראון הוסיף שלשה חשובה מאוד, שגם נעלה את המשחק עבור הפועל ירושלים, שניצחה 69:73 בסיום.

קלעו להפועל ירושלים: ג'ייקובן בראון 19, טיישון תומאס 16, סולימאן בריימו 15 תמיר בלאט 8, עידן זלמנסון 4, ג'יימס פלדין, טרנט לוקט ונמרוד לוי 3 כ"א, מינדאוגאס קופשאס 2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי